زمینه های گسترش همكاری های تبریز و ارضروم فراهم است
نوشته شده توسط : brezzers

' ایوب تاوراش اوغلی ' روز یكشنبه در دیدار با شهردار تبریز به ظرفیتهای علمی دانشگاهی ارضروم و تحصیل دانشجویان ایرانی در این شهر اشاره كرد و گفت: این دانشجویان موجب تعمیق روابط تبریز و ارضروم می شوند.

وی با اشاره به اینكه ارضروم در زمینه های مختلف از شهرهای سرآمد تركیه است، از وجود تعداد زیادی بیمارستان خصوصی و دولتی در این شهر خبرداد و گفت: مراكز درمانی این شهر نیاز پزشكی درمانی استانهای شرق تركیه را تامین و از كشورهای همسایه هم مراجعه كننده دارند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسكی دانشجویان جهان در این شهر درسال گذشته، گفت: این شهر از نظر جذب توریسم زمستانی در موقعیت مناسبی قرار دارد و تعداد زیادی از ایرانی ها هم از امكانات ورزش های زمستانی این شهر استفاده می كنند.

تاوارش اوغلی با اشاره به پیشینه روابط تبریز و ارضروم و وجود دروازه تبریز در ارضروم، افزود: در راستای تقویت روابط ، بازاری به نام تبریز در نزدیكی این دروازه ایجاد شده و بر اساس پروتكل همكاری امضا شده بین دو طرف، صنایع دستی تبریز در این بازار عرضه خواهد شد.

هیات تركیه ای از شهر ارضروم در مدت حضور سه روزه خود در تبریز از مكانهای تاریخی و گردشگری این شهر از جمله موزه شهرداری و مقبره الشعرای تبریز دیدار می كنند.

شهر ارضروم در استانی به همین نام در شرق تركیه واقع شده است.

7232/587/245





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: