كفاشیان و نماینده كنفدراسیون فوتبال آسیا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، 'شین مان كیم' در خصوص قرعه كشی این مسابقات گفت: ایران به عنوان میزبان در قرعه بسیار خوبی قرار گرفت. اما گروه سوم با حضور تیم های كره شمالی، ژاپن، عربستان سعودی و كره جنوبی شرایط بسیار سختی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینكه نخستین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 1995 در قطر برگزار و با قهرمانی عربستان به پایان رسید، اظهار داشت:بدون تردید این مسابقه ها به پیشرفت فوتبال آسیا كمك زیادی می كند و ما از میزبان آن انتظارات زیادی داریم و شك ندارم كه فدراسیون فوتبال ایران میزبان خوبی برای این رقابت خواهد بود.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه های دستگردی و اكباتان كه میزبان این مسابقات هستند گفت: طی دو روز گذشته از این ورزشگاه ها بازدید كردم و قرار است دیدارها را در این دو مكان برگزار كنیم. البته كمبودهایی دیده می شود كه به طور یقین فدراسیون فوتبال ایران به موقع آنها را برطرف خواهد كرد.

كیم در پاسخ به سوال عجیب یكی از خبرنگاران مبنی بر اینكه در صورت قهرمانی تیم نوجوانان ایران سهمیه فوتبال باشگاهای ایران در لیگ قهرمانان آسیا افزایش پیدا می كند، گفت: مسابقات نوجوانان ربطی به لیگ قهرمانان ندارد و ما به دلیل رضایت از عملكرد فدراسیون ایران در سال های اخیر میزبانی را به این كشور واگذار كردیم.

در ادامه این نشست خبری علی كفاشیان در پاسخ به سوالی كه آیا ورود زنان در این مسابقات به ورزشگاه ها امكان پذیر است، عنوان كرد: با توجه به اینكه مسابقات زیر نظر كنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود ما تابع قوانین ای اف سی هستیم و رقابت ها را بر اساس تمامی قوانین آنها برگزار می كنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینكه تیم نوجوانان كشورمان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است گفت: در بخش نوجوانان تیم قدرتمندی داریم و مدعی قهرمانی هستیم. همچنین علاوه بر رسیدن به عنوان نخست باید به برگزاری مناسب مسابقات نیز توجه داشته باشیم.

وی اضافه كرد: در نظر داریم برای هر سال میزبانی یك رقابت مهم آسیایی ر ا در ایران داشته باشیم.

به اعتقاد كفاشیان میزبانی مسابقات متعدد به رشد و توسعه فوتبال در كشور كمك می كند و از اینرو فدراسیون فوتبال در تلاش است تا خود را با استانداردهای كنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی تطبیق دهد.

3783**1440





:: برچسب‌ها: تایلند , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: