نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ در متن نامه 'هی ووك چو' به علی زنگی آبادی رییس فدراسیون دوچرخه سواری كشورمان آمده است:

پیش از هر چیز از اینكه در كنگره سالانه و همچنین جلسه كمیته مدیریت كنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا كه در ماه فوریه (بهمن ماه) سال جاری همزمان با مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، در كوالالامپور مالزی برگزار شد شركت كردید، سپاسگزاری می كنم.

من به شدت تحت تاثیر ابتكار و پیگیری شما جهت راه اندازی رشته تریال در قاره آسیا قرار گرفتم كه در هر دو جلسه به آن پرداختید.

لازم می دانم تبریك گرم خود را به منظور انتصاب شایسته شما به عنوان اولین رئیس كمیته تریال آسیا كه در روز 23 بهمن ماه ( 12 فوریه 2012) در جریان جلسه كمیته مدیریت به تصویب رسید ابراز دارم.

همچنین از علاقه وافر و عزم قوی شما برای پیشرفت این رشته تماشایی دوچرخه سواری در ایران، آسیا و حتی جهان با استفاده روش هایی همچون برگزاری دوره های مربیگری و داوری و نیز برگزاری اولین مسابقه بین المللی تریال تحت عنوان 'جام تریال پارس' در ایران كه نوعی امكان برگزاری مسابقات قهرمانی تریال آسیا در آینده فراهم خواهد كرد، تحت تاثیر واقع شدم.

پیرو درخواست شما، كنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا تمام كشورهای این قاره را به طور رسمی از تشكیل كمیته تریال آسیا آگاه خواهد كرد.

اطمینان دارم كه ركابزنان شایسته شما می توانند افتخارات بزرگی در بازی های المپیك لندن رقم بزنند.

همچنین بار دیگر از همكاری صمیمانه شما با كنفدراسیون آسیا سپاسگزاری كرده و موفقیت فدراسیون دوچرخه سواری ایران را در برگزاری اولین دوره جام 'باشگاه های آسیا' در تهران را آرزومندم.

به امید موفقیت های بیشتر برای فدراسیون دوچرخه سواری ایران.

1587**1440





:: برچسب‌ها: رقص , ژاپن , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: