نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی وفنی ایران ، ' سعید خانی اوشانی' ادامه افزود: در پی تقاضای وزارت نیرو جهت استفاده از تسهیلات بانك توسعه اسلامی به منظور اجرای پروژه 'فاضلاب غرب تهران' و متعاقب آماده سازی و ارزیابی پروژه فوق توسط هیات اعزامی از طرف بانك توسعه اسلامی در سال جاری، بانك موصوف طی دویست و هشتاد و یكمین جلسه هیات مدیره اجرایی خود در تاریخ 30 بهمن 1390 تصویب نمود تا این مبلغ را به این پروژه اختصاص دهد.

وی خاطر نشان كرد : تامین مالی پروژه فوق به شیوه استصناع با دوره ساخت 4 ساله و بازپرداخت 10 ساله جهت اجرای پروژه مذكور به شركت آب و فاضلاب تهران اختصاص خواهد یافت .

شایان ذكر است كه نرخ كارمزد این تسهیلات بر اساس نرخ شناور یوریبورشش ماهه به اضافه حاشیه سود 2/1 درصد در طول دوره ساخت و محاسبه نرخ سواپ یوریبور10 ساله بعلاوه حاشیه سود 2/1 درصد به صورت سالانه در طول دوره بازپرداخت اعمال میگردد.

بر اساس این گزارش ،جمهوری اسلامی ایران یكی از سهامداران بزرگ بانك توسعه اسلامی است كه تا كنون تسهیلات متعددی برای بخش عمومی و خصوصی كشور در قالب وام های توسعه ایی ،تسهیلات تجاری و كمك های بلا عوض و همچنین تسهیلاتی به صورت مشاركت سهمی و سرمایه گذاری از نهادهای مختلف آن بانك، دریافت كرده است.

اقتصام** 9141**1319





:: برچسب‌ها: عکس , طبیعت , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: