لیگ برتر فوتسال/ هیجان در صدر جدول ادامه دارد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این هفته از رقابت ها كه فردا با انجام هفت دیدار همزمان دنبال می شود بر خلاف انتهای جدول كه تكلیف تیم های سقوط كننده مشخص و دبیری تبریز به همراه راه ساری از این رقابت ها خط خورده اند، در بالای جدول وضعیت به گونه ای دیگر است و رقابت برای كسب عنوان قهرمانی و همچنین چهارم تا ششمی بین تیم ها هنوز ادامه دارد.

شهید منصوری قرچك كه از امید بیشتری برای كسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها برخوردار است در هفته بیست و چهارم با قبول شكست پنج بر دو مقابل گیتی پسند، كار خود را برای قهرمانی سخت تر كرد و این تیم را برای قهرمانی در لیگ شریك خود ساخت.

این تیم در این هفته در خانه میزبان صبای قم است و برای حفظ شانس خود برای قهرمانی باید برنده این بازی شود.

اما گیتی پسند اصفهان كه با برتری مقابل منصوری قرچك با این تیم در صدر جدول هم امتیاز شد، این هفته در مشهد میهمان فرش آرا این شهر است و به نظر كار چندان سختی مقابل این تیم میانه جدولی ندارد و می تواند با برتری در این بازی به قهرمانی نیز امیدوار باشد.

تیم فولاد ماهان كه عنوان سومی خود در جدول را قطعی كرده در این هفته در تبریز به مصاف گسترش فولادی می رود كه برای ایستادن در رده چهارم با تیم های حفاری اهواز و صبای قم رقابت دارد.

گسترش فولاد برای اینكه امیدهای خود برای چهارم شدن را به هفته پایانی نیز ببرد باید در این بازی با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

حفاری اهواز هم در این هفته میهمان فیروز صفه اصفهان است و اگر بتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد می تواند تا حدودی عنوان چهارمی خود را قطعی نماید.

سایر دیدارهای این هفته با توجه به مشخص شدن تیم های سقوط كننده حالت تشریفاتی دارد و از حساسیتی كه دیدارهای تیم های بالای دارند، برخوردار نیست.

شهرداری ساوه با راه ساری و میثاق با دبیری سقوط كرده دو دیدار دیگر این هفته را برگزار می كنند و پیروزی تهران و ارژن فارس نیز در یك دیدار كاملا تشریفاتی مقابل هم قرار می گیرند.

در جدول رده بندی این رقابت ها تیم شهید منصوری قرچك و گیتی پسند با 59 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و فولاد ماهان نیز با 51 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

حفاری اهواز با 42، گسترش فولاد تبریز با 39، صبای قم با 36، فیروز صفه با 34، فرش آرا با 30، پیروزی با 27، ارژن با 26، شهرداری ساوه با 25 و میثاق با 23 امتیاز در رده های چهارم تا دوازدهم جای گرفته اند.

تیم های راه ساری و دبیری تبریز نیز به ترتیب با 16 و 10 امتیاز سقوطشان به لیگ یك قطعی شده است.

7233/587





:: برچسب‌ها: باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: