بودجه عمرانی دانشگاه های كشور بیش از 100 درصد رشد داشته است
نوشته شده توسط : brezzers

'علی اكبر متكان' چهارشنبه درحاشیه سمینار محیط زیست دریا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین 41 درصد هزینه های جاری دانشگاه ها در كشور رشد داشته و این نشان دهنده اهمیت دولت در سرمایه گذاری در همه بخش های دانشگاهها است.

وی پروژه های مذكور را در زمینه آموزشی، تحقیقاتی، اداری، آموزشی و فرهنگی عنوان كرد و افزود: پروژه تحقیقاتی به خصوص در دولت نهم و دهم تحول اساسی انجام شده اما برای رشد تحصیلات تكمیلی نیازمند حمایت و سرمایه گذاری بیشتر در امر تجهیزات است كه در این رابطه دولت قول داده تا آخر سال تامین كند.

وی با اشاره به سمینار محیط زیست افزود: در این سمینار چهار چالش اساسی از جمله بحث های تشكیلاتی، ساختار سازمانی، درون سازمانی و روابط برون سازمان و جایگاه كشور در دنیا مورد بحث قرار می گیرد.

معاون اداری مالی و مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: هنوز تشكیلات اساسی كه بتواند به صورت یكپارچه با سیاست متمركز بر اساس منافع ملی كار كند، نداریم اگر چه مراكز ملی آموزش اقیانوس شناسی خوب كار می كنند اما هنوز نتوانستند نقش اساسی را خوب ایفا كنند.

متكان تصریح كرد: تحصیلات تكمیلی دانشگاهها درحوزه علوم دریایی خوب رشد نكرده و نیروی متخصص محدود است و در این رابطه دولت در شش سال گذشته نیروهای غیرمتخصص را در حوزه فنی، علوم پایه و مدیریت دریا به خارج از كشور اعزام كرده است.ك/3

7100/646





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: