مدل پایداری ایران در مقابل جهان سلطه الگویی برای ملت های جهان خواهد شد
نوشته شده توسط : brezzers

ماتیاس چانگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،با اشاره به تهدید ایران از سوی صهیونیست ها و حامیان آمریكایی آنان،گفت:اسرائیل توان حمله به ایران را ندارد و همچنین گفته می شود از آنجایی كه آمریكا موافقت كرده است كه برخی از سلاح ها را در اختیار صیهونیست ها قرار دهد،اقدام احتمالی علیه ایران نیز می تواند به بعد موكول شود.

این اندیشمند مالزیایی می افزاید:اسرائیل توان نظامی حمله به ایران را ندارد. اسرائیل ادعا می كند كه ایران تهدیدی برای موجودیت اوست و از همین رو برای مقابله با ایران رجز خوانی می كند اما موفق به انجام اقدام خاصی نشده است.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: پروپاگاندای جنگی یكی از اشكال جنگ است. برای مثال 'سان تزو' می گوید اگر فرماندهی بتواند بدون راه انداختن جنگ برنده میدان باشد او فرمانده بزرگی است.تاریخچه پیروزی های نظامی بزرگ نشان می دهد هیچ یك از فرماندهان اسرائیل نمی توانند ادعای یك 'فرمانده بزرگ' داشته باشند. پیروزی سال 1967 اسرائیل نیز به پشتوانه قدرت خود این رژیم نبود،بلكه كمك های آمریكا در تمام جنبه های جنگ منجر به پیروزی اسرائیل شد.

چانگ خاطر نشان كرد با اشاره به هماهنگی برخی از رژیم های عرب خلیج فارس با جهان سلطه، تصریح كرد:عربستان گوش به فرمان نیز به این امر راضی شده است كه نفت خود را به دلار بی ارزش آمریكا و در ازای 'حمایت تضمین شده' در مقابل تهدیدهای اسرائیل و تهدید سایر كشورها به فروش برساند.

وی در ادامه می افزاید:تهدید به جنگ توسط اسرائیل در واقع یك روش ناموفق بوده است.برای بیش از 5 دهه،با این سیاست پروپاگاندایی و ضعیف النفسی، رژیم های مسلمان سنی را از جنگ به دور نگه داشته است زیرا اعراب تنها مانند گروهی از احمق های حزب جنگ آنگلو - آمریكایی های صهیونیست هستند. این نوع مسلمانان تنها فریاد 'الله اكبر' سر می دهند اما اعتقادی به خدا ندارند. این موضوع اثبات شده است.

مشاور سیاسی نخست وزیر پیشین مالزی تاكید كرد: اگر این رژیم های مسلمان به عدالت و دلایل آن اعتقاد داشتند،احتیاجی به حفاظت از آمریكا و بریتانیا نداشتند.

ماتیاس چانگ در ادامه می افزاید: رهبران عرب یكی پس از دیگری سقوط خواهند كرد.تنها مسلمانانی از جنس ایرانیان در مقابل تهدیدهای ساختگی در طول تاریخ مقاومت كرده اند. سوریه نیز در این مورد از ایران یاد گرفته است كه در مقابل تاكتیك های قلدرمآبانه حزب جنگ آنگلو - آمریكایی های صهیونیست ایستادگی كند.

وی در دامه تصریح كرد:به رغم تهدیدهای جنگی، ایرانی ها نشان داده اند كه اسرائیل، آمریكا و بریتانیا ببرهای كاغذی هستند و توان نظامی آنها نیز نمی تواند كارآمد باشد.ایرانیان بر مواضع خود و چشم در چشم مقابل این ضعیف النفس ها ایستادگی كرده اند.

مشاور سیاسی نخست وزیر پیشین مالزی گفت:روزشمار امپراطوری ها به سر آمده است.عربستان سعودی و قطر از هم اكنون به صورت جدی احساس خطر می كنند.حفاظت های وعده داده شده از سوی حزب جنگ آنگلو - آمریكایی های صهیونیست مورد تردید است. اگر كشورهای عربی خواستار احترام و آزادی هستند باید رهبران گوش به فرمان خود را كه توسط حزب جنگ آنگلو - آمریكایی های صهیونیست روی كار آمده اند و برای چندین دهه با مدیریت خود باعث گمراهی مردم شده اند را از میان بردارند.

این اندیشمند مالزیایی افزود:آنها نمی توانند خود را مسلمان بدانند تا هنگامی كه روح خود را از گناه همكاری با شیطان بزرگ پاك كنند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: زنده , جزیره , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: