نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا،'مجید نامجو'كه به همراه معاون امورآب این وزارتخانه برای شركت در ششمین اجلاس جهانی آب در'مارسی'به جنوب فرانسه سفر كرده روز دوشنبه درگفتگو باخبرنگاران افزود:مسئله پسابها و آلودگی منابع آبی ازجمله موضوعات مهمی است كه نباید جامعه جهانی نسبت به آن بی تفاوت باشد.

وی تاكیدكرد:چنانكه موضوع مورد غفلت واقع شود این مسئله می تواند به تهدید بزرگی برای محیط زیست و زندگی عادی انسانها تبدیل شود.

وزیر نیرو بابیان اینكه دستیابی به راه حلی اساسی برای موضوع آب جهان ازمسایل مهم مطروح در ششمین اجلاس آب مارسی خواهدبود،خاطرنشان ساخت:در اجلاس های جهانی قبلی آب بیشتر از منظر حاكمیتی و نظری به چالش های موجود پیرامون آب جهان پرداخته می شد كه مقرر شده است دراین اجلاس،بیشتر به مباحث عملی و اجرایی پرداخته شود.

مجیدی باتاكید براینكه مجامع جهانی می بایست در اسرع وقت به توافق هایی برای برون رفت ازمسایل پیرامون آب جهان دست یابند،اظهارداشت:ضروری است كه كشورهای جهان دانش و تجاربی را كه در زمینه آب اندوخته اند دراختیار در كشورها نیز قراردهند.

وی موضوع اب را از جمله موضوعات مهم و تاثیرگذار جهان معاصردانست و گفت: زمانی كه مسئله آب با موضوع انرژی ارتباط پیدا می كند ضرورت و اهمیت ان بیشتر از هرزمان برای خانواده ها و كشورها نمایان می شود.

مجیدی با بیان اینكه تنظیم نگاه سران كشورها در بحث آب از محورهای اصلی همایش می باشد ، گفت: لازم است دست اندركاران امر به تدابیر و آینده نگری دقیقی در زمینه آب دست بزنند.

وزیر نیرو همچنین از ' جدی كردن اراده ها در زمینه آب جهان ' ، ' تشریك مساعی موجود در این زمینه ' ، ' همكاری كشورها برای انجام طرح های مختلف در عرصه اب جهان ' ، به عنوان دیگر محورها و اهداف ششمین اجلاس جهانی آب در فرانسه یاد كرد.

ششمین اجلاس جهانی آب كه در ان 140 تن از وزاء آب ، نمایندگان و هیات های وزارتی كشورهای مختلف حضور دارند ، تا 17 مارس ادامه خواهد داشت.

اروپام **1495





:: برچسب‌ها: معماری , فوتبال , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
m در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
خرید مطمئن و راحت از فروشگاه آناهید
انواع ساعت، دستبند، محصولات آرایشی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و سلامت، عینک های شیک -لوازم کامپیوتر و موبایل- مستند، آموزشی ، کارتون و محصولات متنوع دیگر

خرید اینترنتی و پستی از فروشگاه آناهید

http://130myshop.mihanblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: