روسیه محمولات ناتو به افغانستان را بازرسی گمركی می كند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، راگوزین روز چهارشنبه خاطرنشان كرد: هیچ گونه جای نگرانی برای محمولات ناتو كه از طریق روسیه به افغانستان انتقال می یابد، وجود ندارد.

وی با اشاره به توافق مسكو و ناتو برای استفاده از فرودگاه شهر 'اولیانوفسك' روسیه برای ترانزیت محمولات به افغانستان گفت: محمولات غیرنظامی هستند و حتما مورد بازرسی گمركی قرار خواهند گرفت.

معاون نخست وزیر روسیه با بیان اینكه محمولات برای پشتیبانی نیروهای خارجی در افغانستان از خاك روسیه اسال می شود، اظهار داشت: این محمولات شامل كالاهای مصرفی مختلف است و انتقال آنها از طریق روسیه خیانت به كشور محسوب نمی شود.

راگوزین گفت: به هیچ وجه پایگاه ناتو یا آمریكا در روسیه تاسیس نمی شود و مردم باید در این باره نگران نباشند.

رسانه های خبری روسیه در روزهای اخیر از اعتراض مردم شهر 'اولیانوفسك' واقع در منطقه 'ولگا'ی روسیه به ایجاد مركز انتقال محمولات ناتو در فرودگاه این شهر خبر داده و اعلام كردند در بسیاری از درها و دیوارهای این شهر شعارهایی در اعتراض به تاسیس این مركز نوشته شده است.

روسیه از سال 2009 طبق قراردادی به ناتو اجازه حمل محمولات غیرنظامی خود از طریق خاك این كشور به افغانستان را داده است و در حال حاضر دو طرف برای استفاده از قلمرو و حریم هوایی روسیه برای انتقال محمولات ناتو از افغانستان و بالعكس به كشورهای عضو پیمان هم به توافق رسیده اند.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: پاریس , عکس , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: