ایران - ازبكستان؛ نخستین محك جدی ملی پوشان واترپلو در كاپ آسیا
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فدراسیون شنا ، تیم ملی واترپلو ایران پس از پیروزی پرگل در دیدار نخست مقابل اندونزی كه حكم یك بازی تداركاتی و هماهنگی را برای ملی پوشان كشورمان داشت با یك روز استراحت امروز ( دو شنبه ) به دیدار حریفی می روند كه یكی از قدرت های مطرح واترپلو آسیاست و با در اختیار داشتن بازیكنانی با فیزیك بدنی بالا ، این دیدار محك جدی برای تیم جوان و تازه شكل گرفته كشورمان خواهد بود .

كادر فنی تیم ملی واترپلو كه پس از مدتها دوری ملی پوشان از عرصه رقابتهای بین المللی ، از شركت درمسابقات كاپ آسیا ارزیابی سطح فنی وتوان تیم ملی هدف گرفته اند و رویارویی با یكی از قدرت های برتر واترپلو آسیا فرصتی است تا عیار تیم ملی و سطح آمادگی ملی پوشان را محك بزنند و با شناخت از موقعیت كنونی و سطح فنی تیم بهتر برای آینده تیم ملی واترپلو برنامه ریزی كنند.

تیم ملی واترپلو كه هدف گذاری كوتاه مدت خود را حضور شایسته در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا كه آبان ماه سال جاری به میزبانی امارات قرار داده است با حضور در تورنمنت هایی نظیر كاپ آسیا و اردوهای اروپایی قصد دارد خود را برای رقابت با حریفان نامدار آماده كند.

حضور در چنین تورنمنت هایی و رقابت با حریفانی نظیر ازبكستان ، قزاقستان (قهرمان آسیا) فرصت مناسبی است تا نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود و برای آینده بتوان برنامه های مدونی را طراحی كرد.

'رومان پولاچیك' سرمربی اسلواك تیم ملی كه به واسطه حضور چندین ساله اش در لیگ برتر واترپلو ایران ، شناخت نسبی از بازیكنان تیم ملی و شرایط تیم های باشگاهی كشور دارد، در تلاش است تا با سرمایه گذاری بر روی بازیكنان جوان و قرار دادن آنها در شرایط تمرین و مسابقه تیمش را به انسجام تیمی و تاكتیكی لازم برای بازیهای بزرگ و رویارویی با حریفان قدرتمند آسیایی آماده كند.

واترپلو ایران كه پس از قهرمانی در بازیهای آسیایی 1353 تهران هرگز روی سكوی این بازیها قرار نگرفته و همواره پشت سر تیم های چین ، ژاپن و قزاقستان قرار داشته این بار با سرمایه گذاری بر روی بازیكنان جوان و با آتیه دو رویداد بزرگ آسیایی والمپیك ( بازیهای آسیایی 2014 اینچوان كره جنوبی و انتخابی المپیك 2016 برزیل) را هدف گذاری كرده است.

امید است تا با قرار گرفتن بازیكنان در روند تمرینات مداوم و مستمر در كنار هماوردی با حریفان كیفی در عرصه رقابتهای بین المللی بتواند ضمن بالا بردن توان روحی و انگیزشی بازیكنان ، آنها را به خودباوری لازم برای عبور از سد قدرتهای برتر قاره برساند تا پس از سالها بتواند بر روی سكوی قهرمانی آسیا بایستد.

1587/1647





:: برچسب‌ها: دریا , زرد , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: