نوشته شده توسط : brezzers

'اكبر نیكزاد' روز جمعه در حاشیه نشست شورای تامین در ستاد انتخابات كهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، قانون را فصل الخطاب در همه تصمیمات، برنامه ها، جریان و فرایند كلی برگزاری انتخابات دانست.

وی بیان كرد: راهبرد اصلی و حاكم بر جریان انتخابات از همان روزهای نخست تشكیل ستاد انتخاباتی در استان عمل و حركت در مسیر قانون انتخابات بوده است.

نیكزاد اظهاركرد: دستگاه های نظارتی و امنیتی، هیات های بازرسی و نظارت در ستاد انتخابات و دستگاه قضایی در این زمینه تمهیدات و تدابیر لازم را برای برخورد با هرگونه تخلفات و بداخلاقی های انتخاباتی اندیشده اند و در این زمینه شعبه های ویژه ای برای برخورد سریع با متخلفان انتخاباتی در دادگستری هر شهرستان تشكیل شده است.

وی، شور و حال انتخاباتی را با شروع تبلیغات نامزدها در استان كه از صبح پنج شنبه اغاز شده خوب و مطلوب ارزیابی كرد و افزود: قانون به طور كامل نحوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را مشخص كرده است.

نیكزاد، همه نامزدهای انتخاباتی را به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی دعوت كرد و گفت: هر نامزدی تنها موظف به بیان برنامه ها و سوابق كاری خود است و باید از تخریب و تخطئه دیگر نامزدهای حاضر به طور جدی پرهیز كند.

وی افزود: نامزدها مطمئن باشند تمام رفتارهای انتخاباتی آنها بخصوص در زمان تبلیغات مورد رصد و ارزیابی دقیق هیات ها و دستگاه های نظارتی و بازرسی قرار می گیرد و با متخلفان برابر قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

نیكزاد، تعداد عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در سطح استان 15 هزار نفر دانست و افزود: همه این افراد به نوعی از تجربه، تعهد و تخصص كافی برای برگزاری یك انتخابات باشكوه، سالم و قانونمند برخوردار هستند.

وی، تمام نامزدهای انتخاباتی حاضر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان را افرادی تحصیل كرده و از سرمایه های اصلی نظام و كشور دانست و گفت: هر عزیزی از این نامزدها كه بتواند بیشترین رای ماخوزه را از سوی مردم كسب كند، راهی مجلس خواهد شد و به عنوان نماینده تمام مردم در حوزه انتخابیه خود است.

به گزارش ایرنا ، 31 نامزد انتخاباتی برای گرفتن سه كرسی مجلس نهم در كهگیلویه وبویراحمد با هم رقابت می كنند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوازدهم اسفندماه جاری برگزار می شود.

671/7530/587



:: برچسب‌ها: باغ وحش , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار فارس از منطقه آمریکای لاتین، دولت جمهوری دومینیکن پروژه ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در جزیره "سائونا" را موضوعی کم اهمیت تفسیر کرد. این در حالی است که راه‌اندازی این پایگاه موجی از مخالفت‌ها را در بین سازمان‌های سیاسی، اجتماعی و جوانان دومینیکن بر انگیخته است.



:: برچسب‌ها: کنسرت , رودخانه , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers
یوسف ندرخانی

آقای ندرخانی که متولد رشت و ساکن گیلان بود، از حدود سه سال پیش زندانی است

دفتر رئیس جمهوری آمریکا با صدور بیانیه‌ای گزارش های منتشر شده مبنی بر اینکه مقامات ایران حکم اعدام کشیش یوسف ندرخانی را تنها به دلیل اعتقادات مذهبی او تأیید کرده اند، "به شدیدترین وجه ممکن" محکوم کرده و خواهان لغو این حکم و آزادی آقای ندرخانی شده است.

در این بیانیه که امروز پنجشنبه ۴ اسفند (۲۳ فوریه) منتشر شد، آمده است: "این اقدام نمونه بهت آور دیگری است از عدم پایبندی حکومت ایران به الزامات بین المللی، قانون اساسی این کشور و ارزش های مذهبی تثبیت شده".

آقای ندرخانی ۳۳ سال دارد و در اکتبر سال ۲۰۰۹ ظاهرا به اتهام ارتداد بازداشت و سپس محاکمه و محکوم شد.

بر اساس گزارش ها، او در سن ۱۹ سالگی از اسلام به مسیحیت گروید و هنگام بازداشت، رهبری یک گروه کوچک از مسیحیان تبشیری به نام "کلیسای ایران" را بر عهده داشت.

دفتر رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه امروز خود با آقای ندرخانی، خانواده او و همه کسانی که در ایران خواهان عمل کردن به اعتقادات مذهبی خود، بدون هراس از تعقیب قضایی هستند ابراز همبستگی کرده است و این امر را از حقوق بنیادین و جهانشمول بشر دانسته است.

محاکمه و محکومیت آقای ندرخانی در این بیانیه شاهدی بر "بی اعتنایی مطلق حکومت ایران به آزادی مذهبی و نمونه ای دیگر از نقض حقوق جهانی شهروندان ایرانی توسط حکومت کشورشان" توصیف شده است.

دفتر رئیس جمهوری آمریکا از مقامات ایران خواسته است که حکم اعدام آقای ندرخانی را لغو و او را آزاد کنند و همچنین به حقوق ابتدایی و جهانشمول بشر، از جمله آزادی مذهب پایبند باشند.

دولت آمریکا مردم و دولت های سراسر جهان را دعوت کرده است که از حکومت ایران بخواهند آقای ندرخانی را به سرعت آزاد کند.

دیوان عالی ایران در اکتبر سال ۲۰۱۱ (مهرماه ۱۳۹۰) حکم اعدام آقای ندرخانی را به دلیل "نقص تحقیقات" نقض کرد و پرونده را برای تکمیل به دادگاه صادرکننده حکم بازگرداند.

این دیوان در آن زمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود که پرونده آقای ندرخانی که قبلا مسلمان بوده ولی سپس مسیحی شده و اقدام به ترویج این دین کرده است، مفتوح می ماند.



:: برچسب‌ها: حزب , زرد , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers


:: برچسب‌ها: پرنده , سنگ , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers


:: برچسب‌ها: رودخانه , فیلم , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

فاطمه دهکردی، نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و کتاب باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص تازه‌ترین اثر زیر چاپ خود، بیان داشت: چندی پیش اثری را به نگارش درآوردم که این اثر برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردم.

وی عنوان این رمان را «کلبه بلورین» نهادم، اضافه کرد: این اثر دارای بیش از 400 صفحه است که برای گروه سنی نوجوان و جوان به نگارش درآوردم.



:: برچسب‌ها: دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، این هدیه ویژه حواله خرید خودرو است كه براین اساس 'بهداد سلیمی' و 'كیانوش رستمی'، دو وزنه بردار طلایی ایران در پاریس خودروی پژو پارس دریافت كردند و 'سجاد انوشیروانی' و 'سعید محمدپور' كه به ترتیب مدال های تقره و برنز جهانی را از آن خود كردند ، خودروی پژو 206 پاداش گرفتند.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شركت در بازی های المپیك 2012 لندن هم اكنون در آبادان در حال برگزاری است.

ورزشی**9122**1542



:: برچسب‌ها: قرمز , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا از مالزی، فرانك اسكات این تحلیلگر آمریكایی روز جمعه در مقاله ای كه پایگاه خبری - تحلیلی 'به سوی آینده' مالزی آن را منتشر كرد، آورده است: سیاست خارجی خونین آمریكا باعث افزایش مشكلات داخلی آمریكا شده است.

وی در ادامه می نویسد: ما در ادامه اقدامات غیر منطقی خود و حمله به عقلانیت و هوش خود همچنان بر این ادعا پافشاری می كنیم كه ایران تهدیدی برای جهان وبویژه تهدیدی برای اسراییل است.

این تحلیلگر آمریكایی تصریح كرد: ما در حالی كه دشمنی خود را با كشوری كه هیچگاه اقدام مستقیمی بر علیه آمریكا انجام نداده است افزایش می دهیم با افزایش تحریم ها و فشار ها بر ایران همچنان بر ادامه سیاست های اشتباه گذشته اصرار می كنیم.

این كارشناس سیاسی آمریكایی در مقاله خود تاكید می كند: ایران تا كنون هیچ اقدام مستقیمی بر علیه آمریكا و اسراییل انجام نداده است جز آنكه بر علیه مداخله ما در امور داخلی این كشور قیام كرده است و از دولت نژاد پرست اسراییل انتقاد می كند.

به نوشته این تحلیلگر آمریكایی، ایران در حالی كه سلاح هسته ای ندارد و در دوران معاصر نیز آغازگر حمله به هیچ كشوری نبوده است از سوی پایگاه های نظامی آمریكا و ناتو در منطقه محاصره شده است. ایران در چنین شرایطی تهدید دانسته می شود اما اسراییل با زرادخانه هسته ایش و سوابق حمله به كشورهای همسایه و آمریكا با صدها پایگاه نظامی در جهان و به عنوان تنها كشوری كه از سلاح هسته ای بر علیه دیگر كشورها استفاده كرده است، محافظان صلح جهانی دانسته می شوند. اگر كسی چنین ادعایی را باور كند باید در سلامت عقل وی شك كرد.

وی می افزاید: همه این ادعاها در كشوری مطرح می شود كه ادعای دموكراسی دارد . هم اكنون 196 آمریكایی كه یك میلیونیم جمعیت كل آمریكا را تشكیل می دهند هر كدام 100هزار دلار برای رقابت های انتخاباتی به نفع هریك از كاندیداها هزینه كرده اند و این در شرایطی است كه هنوز 9 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریكا باقی مانده و این هزینه ها باز هم بالاتر خواهد رفت. اما این عده از آن جهت برای انتخابات هزینه می كنند كه به دنبال منافع خودشان هستند و مقدرات كل جامعه آمریكا را همین تعداد اندك تعیین می كنند.

وی تصریح می كند: درگیر كردن آمریكا در جنگ های بیهوده یكی از نتایج اقدامات همین سرمایه داری جنگ طلب است كه جنگ را صلح جا می زنند و آن را به خورد افكار عمومی می دهند. برای نجات آمریكا و جهان بهتر است مردم آمریكا هرچه سریع تر برای تسخیر دولت این كشور اقدام كنند.

آساق**335



:: برچسب‌ها: غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

شورای هماهنگی راه سبز امید با انتشار بیانیه‌ای در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس ایران از مردم این کشور خواست که در روز ۱۲ اسفندماه به نشانه همبستگی با رهبران مخالف دولت ایران (میرحسین موسوی و مهدی کروبی) که در حبس خانگی هستند، در خانه بمانند.

به گزارش سایت کلمه در این بیانیه آمده است: "مردم پنج شنبه ۱۱ اسفند بیرون از خانه در اماکن عمومی حاضر شوند، اما در روز ۱۲ اسفند با در خانه ماندن اعتراضشان را نشان دهند."

در بخشی از این بیانیه آمده است که "این روزها مردم از خود می‌پرسند که مگر مجلس کنونی چه تغییری در زندگی آنها به وجود آورده که حالا با شور و شوق در انتخابات مجلس آینده شرکت کنند؟"

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه مبارزه مدنی به شکل‌های مختلف انجام می‌شود، آمده است: "گاه به خیابان می‌آئیم و بدون توسل به خشونت، حضور اعتراض آمیزمان را نشان می‌دهیم، گاه در خانه می‌مانیم و نارضایتی‌مان را با نیامدن به پای صندوق‌های رای به رخ می‌کشیم."



:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

'حسین انواری' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در برنامه پنجم توسعه، زنان سرپرست خانوارشهری، روستایی و عشایر قرار است از انواع بیمه های اجتماعی بهره مند شوند.

وی برخورداری افراد تحت پوشش این كمیته از بیمه های اجتماعی را به عنوان بهترین ساز و كار حمایت از نهاد خانواده عنوان كرد و افزود:بر اساس هماهنگی های صورت گرفته درسال های آینده 500 هزار زن سرپرست خانوار شهری،روستایی و عشایری دركشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی قرار می گیرند.

انواری اجرای بیمه های خودكفایی برای افراد تحت پوشش كمیته امداد امام (ره) را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان كرد و افزود: در مجموع، 846 میلیارد ریال اعتبار برای بهره مندی زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش از این بیمه ها در نظرگرفته شده است.

به گفته انواری، بیمه شدن این افراد باعث می شود تا این خانواده ها بتوانند به زندگی خود به نحو مطلوب تری ادامه دهند.

اجتمام**9134 **1569**



:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()