نوشته شده توسط : brezzers

 سردار حمید فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس در تشریح درگیری ماموران نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشرار جنوب شرق کشور گفت: روز گذشته با توجه به اطلاعات واصله از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مورد ورود شرور فراری به نام پندوک بلوچ لاشاری معروف به عبدالله پاکوتاه به روستایی در بخش لاشار در شهرستان نیکشهر عملیات مشترکی برای دستگیری وی آغاز شد.



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، اسدالله بیات عصر امروز در شورای اداری میراث فرهنگی شهرستان ملایر توجه به میراث فرهنگی را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: میراث فرهنگی یک کشور به عنوان امانت در دست ماست و باید در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را داشته باشیم و آن را به نسل‌های آینده تحویل دهیم.



:: برچسب‌ها: گل , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

نشست وزرای امور خارجه بیست كشور صنعتی در حالی در مكزیك برگزار گردید كه اقتصاد جهانی هنوز بحران را در درون خود تجربه می كند و اقتصادهای اروپا (یونان، اسپانیا و ایتالیا) و آمریكای شمالی (آمریكا) با بحران مالی گسترده مواجه است . در این نشست دو روزه كه در شهر 'لوس كابس' در شمال شرقی مكزیك برگزار گردید، دستوركار مذاكرات، از سوی برگزاركنندگان آن در قالب موضوعاتی همچون 'ثبات اقتصاد بین المللی و اصلاح ساختار اقتصادی برای توسعه اشتغال، بهبود و ارتقا سیستم مالی بین المللی برای توسعه رشد اقتصادی و بهبود و ارتقا معماری اقتصاد بین المللی، افزایش امنیت غذایی و نهایتا مقابله با تغییرات اقلیمی' اعلام شد. در این زمینه، 'پاتریسیا اسپینوزا' وزیر امور خارجه مكزیك، در مراسم افتتاحیه این نشست اعلام كرد:'مسائل زیادی است كه زندگی صدها میلیون نفر را در جهان تحت تاثیر قرار داده است اما جامعه جهانی تاكنون نتوانسته در حل این مسائل به پیشرفت های محسوسی دست پیدا كند'. مكزیك كه میزبان این نشست بود، اكنون ریاست دوره‌ای این گروه را نیز برعهده دارد و این نشست در واقع مقدمه ای برای نشست سران گروه بیست بود كه ژوئن آینده (خرداد1391) در همین منطقه ساحلی مكزیك برگزار خواهد شد.

همچنین نیمی از وزرای امور خارجه كشورهای عضو گروه بیست به ویژه فرانسه، انگلیس، ایتالیا، هند و برزیل برای شركت در این نشست به مكزیك نرفته و ترجیح داده بودند نمایندگان خود را اعزام كنند.

'هیلاری كلینتون' وزیر امور خارجه آمریكا بعنوان كشوری كه بحران اقتصادی از این كشور آغاز گردید، ضمن شركت در این نشست،در سخنرانی خود تاكید كرد:'دغدغه آمریكا این است كه در اقتصاد جهانی، نظامی بر پایه قوانین و مقررات استوار شود كه در آن شفافیت و رقابت آزاد جایگاه ویژه ای داشته باشد'.در همین حال، مشكلات اقتصادی كه امروز جهان با آن مواجه است، بسیاری ریشه های ساختاری دارد كه مهم ترین آن را می توان در ابزارها و نهادهای برخاسته از نگرش آمریكایی در اقتصاد مالی بین المللی دانست.

**گروه بیست و اختیارات آن

------------------------------

گروه 20 در واقع گروهی متشكل از وزرای دارایی و روسای بانك‌های مركزی 19 كشور آرژانتین، استرالیا، برزیل، كانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مكزیك، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، كره جنوبی، تركیه ، انگلیس، ایالات متحده آمریكا و اتحادیه اروپا است كه توسط شورای ریاست دوره‌ای و بانك مركزی اروپا نمایندگی می‌شود. این گروه در سال 1999 (1378) به منظور تشكیل جلسات منظم میان مهمترین كشور‌های صنعتی و اقتصادهای در حال توسعه تاسیس شد. جلسات این گروه با هدف بحث و بررسی درباره مباحث جهانی برگزار می‌شود و اولین اجلاس آن در دسامبر 1999 ( دی 1378) در برلین به میزبانی مشترك وزرای دارایی آلمان و كانادا برگزار گردید. اگرچه گروه بیست، اجلاسی غیررسمی است و معمولا به صورت گفت وگوی آزاد و سازنده میان كشور‌های صنعتی و اقتصادهای نوپدید درباره موضوعات مرتبط با ثبات اقتصاد جهانی و با هدف مشاركت كشورهای عضو در تقویت ساختار بازارهای مالی بین‌المللی، فراهم آوردن زمینه گفت وگو درباره سیاست مالی ملی، همكاری بین‌المللی و موسسات مالی بین‌المللی انجام می شود اما در در واقع تصمیمات آن به دلیل حضور قدرت های بزرگ سیاسی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است. چراكه این كشورها با ارایه رویكردهای خود در این اجلاس، مسیر را برای بازسازی و اصلاح رویكردهای گذشته و تصمیم گیری در مورد دیدگاه های جدید آماده می سازند.

**اجلاس مكزیك و رویكردهای جدید

------------------------------------

اولین اجلاس وزرای امورخارجه بیست كشور صنعتی در حالی در شهر لوس كابوس مكزیك به پایان رسید كه همچنان سایه سنگین بحران اقتصادی كه از سال 2008(1387) آغاز شد، بر فضای اجلاس گسترده بود. گرچه شیب تند بحران اقتصادی سال های 2008 و 2009 تقریبا پایان یافته اما مساله اصلی در این میان مهار كامل بحران و بازگشت به وضعیت پیشین، رونق دوباره اقتصاد كشورهای آسیب دیده از این بحران و نیز اصلاح معماری اقتصاد بین المللی است، كه همچنان محل بحث و گفت و گو و البته اختلاف نظر است. نكته واضح و مسلم این است كه اجلاس گروه20 به دنبال اصلاح بسیاری از چالش هایی است كه برای سال های متمادی در پیكره اقتصاد جهان ایجاد شده است. در این چارچوب به نظر می رسد كه اجلاس وزرای امورخارجه در مكزیك و به تبع آن اجلاس سران، تلاش هایی است تا علاوه بر مهار بحران اقتصادی و كاهش رشد مناسب اقتصادی، بر اصلاح ساختارهای اقتصاد بین المللی و معماری آن نیز تمركز شود. در چنین قالبی به نظر می رسد كه اجلاس همانطور كه در بیانیه آن ارایه شده است به دنبال ' چگونگی رفع موانع موجود بر سر حل بحران اقتصاد جهانی و اینكه گروه كشورهای بیست بایستی نقشی موثر در استقرار یك نظام هماهنگ اداره حوزه مالی بین المللی داشته باشند'، خواهد بود.

در نهایت به نظر می رسد كه گردهمایی اجلاس وزرای امورخارجه در مكزیك بخشی از نگرش تاثیرگذاری متقابل سیاست و اقتصاد بر یكدیگر است كه در دوره های قبلی این اجلاس كم رنگ بود و اقتصادهای بزرگ جهان دراجلاس بیست در دوره های پیشین، بر چگونگی مهار و حل بحران از طریق ابزارهای اقتصادی تمایل داشتند اما به نظر می رسد كه در اجلاس مكزیك، كشورهای شركت كننده به دنبال پاسخگویی به سوال چگونگی تحول در ساختارهای اقتصادی- مالی بین المللی بودند، كه بخشی از رویكردهای جدید در حل بحران اقتصادی خواهد بود.

تحقیق**2040**1358



:: برچسب‌ها: بریتانیا , عکس , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها 16 تیم به مدت یك هفته رقابت كردند و در دیدار نهایی نیز تیم مازندران با نتیجه 3 بر یك مقابل تیم آذربایجان شرقی به برتری رسید و قهرمان شد.

در دیدار رده بندی نیز تیم گیلان با حساب 3 بر یك بر تیم تهران 'الف' غلبه كرد و به مقام سوم رسید.

در پایان این مسابقه ها، تیم های ایلام و البرز نیز به رقابت های دسته دوم جانبازان كشور سقوط كردند.

همچنین تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی مسابقه های دسته اول جانبازان كشور دست یافت.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

'احمد سعادتمند' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: باید تلاش كنیم در این دیدار از تمام توانایی و ظرفیت خود برای كسب برتری استفاده كنیم كه یكی از این ظرفیت ها، حضور پرشور هواداران و علاقه مندان به تیم است.

وی بیان داشت: بازیكنان و كادر فنی تیم هم قسم شده اند با پیروزی در این مسابقه و صعود چند پله ای در جدول رده بندی، امیدهای خود را برای كسب سهمیه برای حضور در مرحل 'پلی آف' زنده نگه دارند.

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی قائم شهر افزود: در 7 بازی باقی مانده تلاش خواهیم كرد حداكثر امتیازها را كسب كنیم كه در صورت رسیدن به این امتیازها می توانیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال در پایان این فصل امیدوار باشیم.

سعادتمند از برنامه ریزی بلندمدت باشگاه نساجی قائم شهر در فوتبال خبر داد و گفت: با اجرای دقیق این برنامه ها، نساجی به تیمی حرفه ای و قدرتمند تبدیل خواهد شد كه حضوری مداوم و طولانی را در سطح اول فوتبال تجربه خواهد كرد.

تیم فوتبال نساجی قائم شهر در پایان هفته نوزدهم لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های ایران با 25 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد.

این تیم، بعدازظهر فردا (پنجشنبه) در زمین فوتبال شهید وطنی شهرستان قائم شهر، میزبان تیم برق شیراز است.ك/3

7331/1654

1589



:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به نوشته این پایگاه اطلاع رسانی، یك هفته بعد از انفجار خودروی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو، گزارش رسانه های هندی همچنان از بی نتیجه بودن تحقیقات خبر می دهد.

با وجود این، روشن است كه انفجار یاد شده تاثیر سیاسی فراوانی داشته و فشارهای زیادی را بر دولت هند وارد آورده است كه تصمیم دارد روابط حیاتی خود را در زمینه انرژی با ایران بدون توجه به تحریم های غرب ادامه دهد.

همان طور كه انتظار می رفت آمریكا، اروپا، اسرائیل و رسانه های وابسته به آنها با همكاری یكدیگر مبارزه ای هماهنگ را برای انتقاد از سیاست دهلی نو در برابر ایران اتخاذ كرده اند، تا آن كشور را در زمینه كاهش یا حتی قطع واردات انرژی متقاعد سازند. هند با تدابیر مالی آمریكا و اتحادیه اروپا برای توقف خرید نفت تهران توسط كشورهای جهان مخالفت می كند.

به نوشته آسیا تایمز، بعد از اعلام ادامه خرید نفتی هند از ایران با وجود تحریم ها، 'نیكلاس برنز'، یكی از مقامات دولت آمریكا در زمان 'جرج بوش'، رییس جمهوری پیشین این كشور، هند را به مخالفت با جامعه جهانی متهم كرد و تصمیم به شدت غیر منطقی این كشور برای ادامه تجارت عادی با تهران را ضربه ای مهم به سیاست منزوی ساختن ایران نامید.

به گفته برنز، این امر نشان می دهد كه هند با كشورهای غربی همراه نیست و همچنان مانند قدرتی منطقه ای به جای قدرتی جهانی عمل می كند.

در واقع عكس این گفته درست است. هند با امتناع از پذیرش مسیر پیشنهادی آمریكا و رژیم صهیونیستی در مورد ایران، اعتبار و استقلال داخلی خود را به عنوان قدرت نو ظهور جهانی نشان داد كه بر اساس شرایط ، نیازها و اولویت های خود به جای تسلیم در برابر فشارهای بیرونی عمل می كند.

این امر تنها به نیازهای انرژی هند باز نمی گردد، بلكه اقدامی مهم و متوازن كننده است كه شامل اثر متقابل چندین متغیر علاوه بر مسائل اقتصادی، هویت ملی، حاكمیت و استقلال سیاست خارجی در جهانی پیچیده است.

هند با جمعیت 140 میلیون نفر مسلمان و 36 میلیون نفر شیعه باید در برابر احساسات طبیعی جمعیت بزرگ مسلمان خود حساس باشد؛ زیرا ممكن است در صورت حمایت دولت از رژیم صهیونیستی و فدا كردن منافع ایران در راستای خشنودی آمریكا و سیاست مداران اسرائیلی از دولت نا امید شوند.

به نوشته آسیا تایمز، تعدادی تحلیلگران مسائل ایران معتدند كه انفجارهای اخیر دهلی برای تخریب روابط خوب دو كشور در زمینه انرژی صورت گرفته است و با بمب گذاری سال 1992 آرژانتین مقایسه می شود كه در آن زمان تنها شریك هسته ای ایران بود و به سرعت همه همكاری های خود را با تهران به این دلیل قطع كرد.

استاد دانشگاهی در تهران كه خواست نامش فاش نشود، در این مورد گفت: با در نظر گرفتن اهمیت فوق العاده مساله كه هند را به همراهی با تحریم های ضد ایرانی غرب مجبور می سازد؛ دور از دسترس نیست كه باور كنیم اسرائیلی ها حمله ای حساب شده را به مواضع خود در هند ترتیب داده اند، تا سیاستمداران هندی خطر را احساس و مسیر خود را عوض كنند.

وی افزود: ایران می داند افكار عمومی هند به سمت تهران تمایل دارد؛ زیرا قهرمانانه در برابر سلطه گری غرب ایستاده است. هند هنوز از بسیاری جهات كشوری جهان سومی است و میراث غنی از ضد استعمار همچنین سه دهه تحریم هسته ای غرب را در تاریخ خود دارد كه شباهت فراوانی با ایران پدید می آورد.

'كلینتون باستین'، كارشناس آمریكایی مطرح جنگ افزار، اخیرا تایید كرد كه برنامه هسته ای ایران غیر نظامی است و آمریكا باید تهدیدهای خطرناك خود را كنار گذاشته و از برنامه هسته ای ایران حمایت كند.

بنابر این هند علاوه بر دیگر اقدامات، می تواند از برنامه هسته ای سالم ایران و تحقیقات پزشكی هسته ای حمایت كند.

مترجمام**9157** 1506



:: برچسب‌ها: بریتانیا , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'عباس معمارن‍ژاد' روز چهارشنبه در زابل اظهار داشت: واردات همه كالاهای مشمول از گذرگاه های مرزی منطقه سیستان با 50 درصد معافیت مالیاتی انجام می‌شود و واردات مواد غذایی از معافیت مالیاتی 100 درصدی برخوردار است.

وی منطقه ویژه اقتصادی سیستان را یك ظرفیت مناسب برای توسعه مراودات كالا دانست و گفت: به طور قطع فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی در توسعه اشتغال و درآمدزایی منطقه اثرگذار خواهد بود.

وی تاكید كرد: باید تجار منطقه سیستان، شناسنامه تجارتی كه همان كارت بازرگانی است را برای انجام كار واردات و صادرات كالا داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زابل، رییس كل گمرك ایران با بیان اینكه استان سیستان و بلوچستان ظرفیت های مطلوبی برای ترانزیت كالا دارد، گفت: باید از این فرصت بهترین بهره گیری در بخش صادرات كالا انجام شود.

653/ 7315



:: برچسب‌ها: فرانسه , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،آیین تجلیل از دانشجویان نمونه كشور عصر چهارشنبه در تالار شهید بهشتی ریاست جمهوری و باحضور 'كامران دانشجو' وزیر علوم،تحقیقات و فنآوری و 'محققی' قائم مقام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی برگزار شد.

50 دانشجو از دانشجویان نمونه كشوری در گروه های فنی مهندسی،علوم پایه ، علوم انسانی ، كشاورزی ، هنر و دامپزشكی و 30 دانشجو نیز در رشته های مختلف علوم پزشكی وزارت بهداشت مشغول به تحصیل هستند.

از میان دانشجویان نمونه وزارت علوم 24 دانشجو در مقطع دكترا ، 15 دانشجو در دوره كارشناسی ارشد، 10 دانشجوی كارشناسی و یك نفر در مقطع كاردانی هستند.

در این مراسم به هر یك از دانشجویان نمونه دكترا سه میلیون تومان، دانشجویان نمونه كارشناسی ارشد 2 میلیون و پانصد هزار تومان و دانشجویان نمونه كارشناسی 2 میلیون تومان اهدا شد.

سیام ** 2023 1568



:: برچسب‌ها: اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

'رشید كردستانی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به وجود اداره كل نهادینه سازی فرهنگ استفاده و خرید صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی كشور اشاره كرد و افزود: در صورتی كه استفاده از صنایع دستی داخلی ترویج شود و بازار این محصولات رونق یابد، مردم به خرید این كالای فرهنگی روی خواهند آورد.

وی، نقش بسته بندی مناسب را در اقبال مردم برای خرید صنایع دستی موثر دانست و یادآور شد: دولت فقط می تواند با سیاست گذاری و برگزاری جشنواره های بسته بندی صنایع دستی، مسیر را برای رونق صنعت بسته بندی این كالای فرهنگی در كشور هموار كند.

كردستانی، با بیان اینكه امروز جوانه های صنعت بسته بندی محصولات فرهنگی در كشور رشد كرده، گفت: در زمان حاضر نمونه های اولیه بسته بندی صنایع دستی كشور در دست تولید است، كه باید به مرحله صنعتی سازی، تولید انبوه و بازار یابی رسیده و در نهایت پوششی برای صنایع دستی شود.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به تشویقات و حمایت های برنامه ریزی شده از صنایع دستی دارای بسته بندی مناسب افزود: از این پس فقط صنایع دستی تولیدكنندگانی در جشنواره ها و نمایشگاه های بین المللی حضور خواهند داشت كه دارای بسته بندی مناسب و استاندارد باشند.

وی، به برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف بسته بندی صنایع دستی در سراسر استانهای كشور اشاره و خاطر نشان كرد: باید تولید كنندگان صنایع دستی به دنبال تولید بسته بندی مناسب و استاندارد بوده و محصولات خود را در پوشش شایسته ارائه كنند.

كردستانی، به احیای صنایع دستی منسوخ شده در كشور پرداخت و افزود: باید تمامی این صنایع شناسایی شده و آثار و سوابق تاریخی آن كشف و گردآوری شود.

معاون صنایع دستی سازمان میراث صنایع دستی و گردشگری كشور، با بیان اینكه پس از شناسایی و گردآوری اطلاعات این كالاهای فرهنگی، باید از طریق كارگاه های آموزشی این صنایع را احیا كرد، یادآور شد: در زمان حاضر دانش و فن برخی از آنها در سطح دانشگاهها، پژوهشگاهها و پژوهشكده هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی در دست مطالعه و نگهداری است.

7319/522/245



:: برچسب‌ها: برف , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

تظاهرات خشونت باری که بخاطر "بی حرمتی" نیروهای ناتو به قرآن در افغانستان به راه افتاد، تلفات و خساراتی بر جای گذاشت.

روز سه شنبه دوم حوت، گزارش شد که نیروهای ناتو در پایگاه هوایی بگرام سعی کرده اند تعدادی تسبیح، جانماز و قرآن را آتش بزنند.

فرمانده آمریکایی نیروهای ناتو بلافاصله پس از انتشار این گزارش در یک پیام ویدیویی از مردم افغانستان و رئیس جمهوری این کشور بخاطر این اقدام عذرخواهی کرد و گفت همین که باخبر شدیم چنین عملی اتفاق می افتد، مداخله کردیم و جلو آن را گرفتیم.

او گفت در این باره تحقیق خواهند کرد و اطمینان داد که این عمل عمدی نبوده است.

وزیر دفاع آمریکا و سخنگوی کاخ سفید نیز از مردم افغانستان عذر خواهی کردند و گفتند ارتش آمریکا احترام زیادی به عقاید دینی افغان ها دارد.

واکنش مجلس نمایندگان افغانستان (ولسی جرگه) در این ارتباط نیز بسیار شدید بود، مجلس نمایندگان افغانستان عمل سربازان آمریکایی را "عمدی" توصیف کرد و خواهان بازداشت و محاکمه عاملان آن شد.

با این حال تظاهرات خشونت آمیز مردم خشمگین ادامه یافت و در جریان آن ده ها نفر کشته و زخمی شدند.

برنامه رادیویی صدای شما، این هفته به همین موضوع اختصاص یافته است با این سوال محوری: چه راه دیگری غیر از روی آوردن به تظاهرات خشونت آمیز برای ابراز مخالفت با چنین عملی وجود دارد؟

سوال و نظرخود را می‌توانید روز پنجشنبه هنگام پخش برنامه (۲:۱۵ بعد از ظهر به وقت گرینویچ و ۶:۴۵ بعد از ظهر به وقت کابل) با تماس به شماره ۰۰۴۴۲۰۷۸۳۶۰۳۳۱ در برنامه صدای شما، بیان کنید.

و یا به شماره ۰۰۴۴۷۷۸۶۲۰۸۸۸۸ پیامک یا اس ام اس بفرستید.

همچنین می‌توانید سوال و دیدگاه خود را به این آدرس به ما ایمیل کنید:

dari@bbc.co.uk

اگر مایل هستید که ما به شما زنگ بزنیم، می توانید شماره تلفن خود را ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: دختر , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()