نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از رجا نیوز،‌ از قدیمی های انقلاب است و همچنین مبارزی شجاع و دلیر. سپر بلای رهبری بود از اول. با همه توهین ها و تهمت ها و نسبت‎های دروغ، باز هم پای ولایت ماند که ماند. هیچ‎کس ندید او را که هر شب مراسمات حسینیه امام از کنار دست آقا تکان بخورد و باز هم ماند. هیچ کس از او به خاطر خدماتش حمایت نکرد و او هم این انتظار را نداشت و باز هم ماند. اما با این همه، چه حالی می‎دهد یار بی یار ره بر بودن.



:: برچسب‌ها: نیکون , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، جمعی از اعضای حزب اسلام گرای سعادت ترکیه در اعتراض به استقرار سیستم راداری سپر موشکی ناتو در خاک کشورشان با تجمع در میدان تقسیم استانبول پلاکاردهایی در محکومیت این اقدام دولت آنکارا حمل کردند.



:: برچسب‌ها: سنگ , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی قدس آنلاین، یک مقام اگاه در این ارتباط اظهار کرد: هیئت دولت قصد دارد در اسفندماه امسال و به احتمال زیاد تا قبل از برگزاری انتخابات در سفری به مشهد، آخرین هماهنگی را درباره مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها انجام داده و دکتر احمدی‌نژاد از جوار بارگاه منور رضوی آغاز مرحله دوم هدفمندی را به مردم اعلام کند.



:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

معاون راهداری اداره كل راه و ترابری جنوب استان كرمان، شامگاه سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این ترافیك سنگین با توجه به كوهستانی بودن منطقه و لغزندگی سطح جاده ها بر اثر بارش برف، بوجود آمده است.

' عطاء الله منوچهری ' استفاده نكردن برخی رانندگان وسایل نقلیه از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی را علت دیگر این ترافیك، بیان كرد.

وی گفت: هنگام بارش برف نیز یك تصادف زنجیره ای در مسیر روی داد كه موجب سنگین تر شدن ترافیك جاده ای شده است.

وی اضافه كرد: ماموران راهداری با تمام تجهیزات و خودروهای شن پاش برای روان سازی حركت خودروها در این مسیر فعالیت می كنند.

به گزارش ایرنا، محور جیرفت - ساردوییه در زمان حاضر یك طرفه شده است.

بخش ساردوییه در 80 كیلومتری شهرستان جیرفت قرار دارد.

مركز شهرستان جیرفت در فاصله 230 كیلومتری جنوب كرمان واقع است.ك/2

7444/8154/



:: برچسب‌ها: زنده , جزیره , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدرضا رحیمی' روز سه شنبه در مراسم آغاز بكار عملیات احداث دانشگاه صنعتی كردستان در قروه افزود: بالابردن سطح سواد تخصصی بخش صنعت و معدن در كنار زیر ساخت های صنعتی در منطقه و استعدادهای موجود شرایط توسعه اقتصادی و صنعتی استان را فراهم می كند.

وی گفت: گسترش مراكز دانشگاهی و آموزش عالی اساسی ترین عامل رشد و توسعه منطقه است.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی این مركز علمی در كردستان خواستار سرعت بخشیدن در عملیات احداث آن شد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به پتانسیل های صنعتی و معدنی در شهرستان قروه و وجود معادن غنی سنگ های گرانبها، توسعه زیر ساخت های علمی بخش صنعت و معدن در این منطقه را امری لازم و ضروری دانست.

رحیمی در این مراسم دكتر 'جهانشیر امینی' رییس دانشگاه كردستان را مسوول پیگیری اجرای این طرح كرد.

وی گفت: با توجه به ضرورت احداث این دانشگاه همه مسوولان استان باید برای تكمیل و راه اندازی آن تا پایان سال91 تلاش كنند و برای سال 92 نیز دانشجو پذیرش شود.

لازم به ذكر است برای احداث این دانشگاه 60 میلیارد ریال اعتبار لازم است كه 30 میلیارد ریال اعتبار اولیه آن اختصاص یافته و معاون اول رییس جمهوری نیز برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح تامین 30میلیارد ریال دیگر را تقبل كرد.

ك/3/7354/533/320



:: برچسب‌ها: مکزیک , ژاپن , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار ایرنا, در این كارخانه سالیانه 57 هزار تن نمك ساده و ید دار در بسته بندی های مختلف تولید خواهد شد.

این طرح كه با سرمایه ثابت 55 میلیارد ریال با زیر بنای سه هزار و 500 متر مربع و در زمینی در مجموع به مساحت 50 هزار متر مربع ساخته می شود، پس از به بهره برداری رسیدن برای 110 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد كرد.

این كارخانه به دلیل استفاده از روش كلاسیك تبلور مجدد 20 برابر در مصرف سوخت، 15 برابر در مصرف آب، 30 درصد در مصرف برق و 50 درصد در مصرف سود و كربنات صرفه جویی خواهد داشت.

این روش دو برابر سرمایه گذاری را نسبت به روش های دیگر كاهش می دهد و محصولات تولید شده از تنوع دانه بندی برخوردار خواهند بود.

ك/3/570/320



:: برچسب‌ها: به من , انگلستان , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers
دن مریدور

آقای مریدور وزیر امور استراتژیک و انرژی اتمی اسرائیل هم هست

دن مریدور، معاون نخست وزیر اسرائیل، حتی یک کلمه هم درباره گزینه نظامی کشورش در برابر مراکز هسته ای ایران صحبت نمی کند.

او می گوید اثری از تغییر استراتژیک در موضع رهبری ایران نمی بیند ولی معتقد است که هنوز احتمال عقب نشینی تهران وجود دارد.

آقای مریدور روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری که در هتل "کینگ دیوید" بیت المقدس برگزار شد، گفت که حکومت ایران در برابر تحریم های فزاینده "عصبی" عمل کرده است.

او در یک مصاحبه جداگانه به بی بی فارسی گفت: "انجام مجموعه ای از حملات اخیر، حرکت هوشمندانه ای نبود، به خصوص که در تایلند عوامل حمله حین ارتکاب جرم و با پاسپورت های ایرانی دستگیر شدند."

وی افزود: "درباره این که ایران این حملات را سازماندهی کرده است شکی وجود ندارد. من می توانم به شما بگویم سپاه پاسداران که نیروی قدس را تحت رهبری قاسم سلیمانی کنترل می کند، آن حملات تروریستی را انجام داده است."

بعضی مقام های ایرانی، اسرائیل را مسئول انفجارهای نافرجام اخیر در هند، گرجستان و تایلند می دانند و آنرا تلاشی برای لطمه زدن به روابط ایران با این کشورها توصیف می کنند.

برخی ناظران می گویند که ایران، اسرائیل را مسئول ترور شماری از دانشمندان هسته ای خود می داند و قصد تلافی داشته است.

معاون نخست وزیر اسرائیل همچنین آنچه ایران، سوریه و حزب الله لبنان "جبهه مقاومت" می دانند را یک "اتحاد نامقدس" خواند.

'رفتار منطقی'

"ایران و حزب الله لبنان هر کاری که بتوانند انجام می دهند که حکومت بشار اسد سرنگون نشود"

دن مریدور

دن مریدور گفت: "سوریه به یک عامل ایران تبدیل شده، تنها کشور عرب است که برای ایران کار می کند... ایران و حزب الله لبنان هر کاری که بتوانند انجام می دهند که حکومت بشار اسد سرنگون نشود."

با وجود این اظهارات، این مقام اسرائیلی می گوید هنوز این احتمال وجود دارد که ایران در مورد مناقشه اتمی به طور "منطقی" عمل کند.

دن مریدور گفت: "حکومت ایران در گذشته و در مواردی تصمیمات منطقی اتخاذ کرده است، مانند تعلیق غنی سازی اورانیوم در سال ۲۰۰۳ میلادی. چرا این کار را کردند؟‌ چون که آمریکا بعد از حمله به عراق برای ایران خطرناک به نظر می آمد."

وی افزود: "ایران جنگ هشت ساله با عراق را متوقف کرد. چرا؟ برای این که متوجه شد در مسیر اشتباهی قرار دارد و هزینه بیش از اندازه سنگینی را می پردازد."

این اظهارات در حالی بیان شد که تام دانیلون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا، در تل آویو با ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، درباره ایران و سوریه گفتگو می کرد.

معاون نخست وزیر اسرائیل گفتگوها با هیات آمریکایی را بسیار نزدیک و دوستانه توصیف کرد، هرچند رسانه های معتبر دو کشور گزارش داده اند که دولت باراک اوباما سخت در تلاش است که در مقطع فعلی از حمله غیرمنتظره اسرائیل به مراکز اتمی ایران جلوگیری کند.



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبكه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، 'حمید صافدل' با اشاره به توافق دو كشور ایران و سوریه برای اجرای موافقتنامه آزاد تجاری گفت: توافقات فیمابین از سال 91 اجرایی می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به امضای آیین‌نامه اجرایی موافقت‌نامه تجارت آزاد بین تهران و دمشق گفت: با امضای این آیین‌نامه اولین گام برای اجرای تجارت آزاد برداشته شد.

به گفته وی، بر اساس قانون تجارت آزاد كه پس از طی مراحل مورد نظر و تایید شورای نگهبان شكل اجرایی به ‌خود گرفته است، دو كشور بر اساس تجارت آزاد همكاری‌های بازرگانی خود را توسعه خواهند داد.

وی اشاره به سفر معاون وزیر اقتصاد و بازرگانی، سوریه به ایران گفت: در طول اقامت این هیات در تهران، نشست‌هایی با گروه‌های تولیدی، تجاری و وزارتخانه‌های اقتصادی برگزار شد و دو طرف در راستای ماده 109 تجارت آزاد طرفین به توافق رسیدند.

رییس كل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: مقرر شد هر شش ماه یكبار نشست های كارشناسی در یكی از دو كشور برگزار شود.

وی با بیان این كه این موافقت‌نامه بر اساس ابلاغ ریاست‌ جمهوری اجرایی شده و آیین‌نامه‌های اجرایی نیز تدوین شده است، افزود: روابط تعرفه ای از سال 91 اجرایی می شود.

اقتصام**1601**1594



:: برچسب‌ها: برلین , دره عمیق و باریک , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

' فردین بلوچی ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به ثبت ده ها قلم داروی تولیدی شركت داروسازی سها در امارات متحده عربی، افزود: در آینده نزدیك صادرات دارو به كشورهای حوزه خلیج فارس، افغانستان، سودان و تاجیكستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: مهم ترین راهبرد این سازمان تلاش برای صادرات لوازم یكبارمصرف پزشكی و كالاهای راهبردی درمانی تولیدی واحدهای تحت پوشش این سازمان درآینده نزدیك است.

بلوچی گفت: بیش از 80 درصد محصولات یكبار مصرف پزشكی تولیدی این مجموعه از جمله انواع سرنگ های مختلف دو و سه تكه، ‌سرنگ انسولین، آنژیوكت و انواع سوزن های زیرجلدی، ‌فیستولا، ‌دندانپزشكی و 100 درصد صافی های دیالیز، كیسه كارتریج بیكربنات سدیم (‌مربوط به افراد دیالیزی)‌، ‌فیلتر و ست تالاسمی در بازارهای داخلی عرضه می شود.

وی از تولید 32 داروی جدید در شركت داروسازی سها و راه اندازی ماشین آلات بخش جامدات این واحد تولیدی به همت متخصصان داخلی به عنوان دستاوردهای ارزشمند این مجموعه نام برد.

مدیرعامل سازمان تداركات پزشكی هلال احمر از عملیاتی شدن فاز دوم شركت داروسازی سها برای تولید انواع آنتی بیوتیك ها و تولید حداقل 4 محصول نهایی با پایه گیاهی در شركت سها جیسا به عنوان دو طرح بزرگ ملی در مجموعه سها خبرداد.

وی افزود: اكنون بیش از90 نوع عصاره گیاهی و انواع گلیسیرینه در شركت كشت و صنعت و فرآوری گیاهان دارویی سها جیسا تولید می شود كه عمدتا در صنایع غذایی و بهداشتی كاربرد دارد.

اجتمام** ** 1569**7029



:: برچسب‌ها: درختان , عشق , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، نماد معاملاتی اوراق اجاره واسط مالی اردیبهشت ماه به منظور تامین مالی شركت هواپیمایی ماهان ( ماهان 21)، پس از پرداخت سود علی الحساب سه ماهه، با اعمال افزایش نرخ اجاره بها به 20 درصد امروز در بازار ابزارهای نوین مالی گشایش یافت.

**1095 میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

در حالی كه ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی 87 میلیون اوراق بهادار، به یك هزار و 95 میلیارد ریال رسید، بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، پتروشیمی مارون در بازار دوم با جابجایی 39 میلیون و 93 هزار سهم و نرخ 16 هزار و 330 ریال از آن خود كرد.

كمترین حجم معاملات و بیشترین افزایش قیمت را شركت افرانت در بازار اول با خرید و فروش یك هزار و 181 سهم داشت كه با افزایش قیمت 5 درصد به نرخ 11 هزار و 872 ریال رسید. بیشترین كاهش قیمت را نیز صنایع فولاد و آلیاژی یزد در بازار اول فرابورس با كاهش قیمت 1.7 درصد و نرخ 2هزار و 441 ریال كسب كرد.

**حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشاركت نارنجستان با جابجایی 249 هزار و 250 برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب 20 هزار و 820 برگه مشاركت توسعه، 14 هزار و 290 برگه اجاره ماهان 2، 5 هزار و 930 برگه اجاره سامان، 5 هزار و 690 برگه اجاره امید، 3هزار و650 برگه اجاره ماهان، 2 هزار و 480برگه اجاره جوپار، یك هزار و 110 برگه مشاركت نفت فصلی، 945 برگه مشاركت مسكن مهر، 200 برگه گواهی سپرده سعدی و 20 برگه مشاركت بوتان به قیمت هر برگه یك میلیون ریال جابجا شد.

**بازگشایی و توقف چهار نماد در بازارهای فرابورس

امروز نماد معاملاتی شركت مهندسی صنعتی روان­فن­آور و پتروشیمی امیركبیر پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، تا سقف دامنه نوسان 50 درصد گشایش یافت.

همچنین نماد معاملاتی ذوب آهن اصفهان و نیز شركت میدكو، به دلیل تعدیل در اطلاعات پیش­بینی متوقف شد.

قیمت امروز اوراق تسهیلات مسكن نیز اندكی افزایش داشت و در مرز 77 هزار ریال مبادله شد.

اقتصام** 9141 **1561



:: برچسب‌ها: ژاپن , گل , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()