نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، دانش گرایی و شایسته سالاری در شیوه انتخاب و انتصاب مدیران سازمان های دولتی بر اساس بند چهار سیاست های كلی نظام از اهداف این همایش یك روزه است.

همچنین دستیابی و بهره برداری از آخرین مطالعات و یافته های اساتید و محققان كشور در حوزه های شایسته سالاری و ارائه تجربیات ناجا به سایر دستگاه ها برای توسعه شایسته سالاری در نظام اداری كشور از دیگر اهداف همایش ملی شایسته سالاری است.

برای برگزاری همایش ملی شایسته سالاری، 10 دانشگاه و مركز پژوهشی دانشگاهی، حوزوی و اجرایی شامل دانشگاه های جامع امام حسین(ع)، امام صادق (ع)، تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، علوم انتظامی، سازمان مطالعات و تحقیقات ناجا، موسسه آموزشی و پژوهش امام خمینی(ره) از حوزه علمیه قم و مركز آموزش مدیریت دولتی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری همكاری داشتند.

دبیر همایش ملی شایسته سالاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح این همایش گفت: در مهلت مقرر برای ارسال مقالات بیش از 300 مقاله از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، دستگاه های اجرایی، موسسات بخش خصوصی و نیز موسسات صنعتی و خدماتی به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

سردار ' حسن بختیاری' خاطر نشان كرد كمیته علمی همایش 12 نفر از اساتید دانشگاه ها و خبرگان حوزه شایسته سالاری بودند كه طی دو مرحله مقالات رسیده را ارزیابی كردند كه در نهایت 27 مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شد.

وی همچنین به برگزاری سه میزگرد مقدماتی همایش از سوی دانشگاه علوم انتظامی، سازمان مطالعات و تحقیقات ناجا و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم اشاره كرد.

اجتمام** 1379**1569**



:: برچسب‌ها: جشن تولد , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ فرنگی كاران پنج وزن نخست كشورمان طبق برنامه باید عصر امروز روی باسكول وزن كشی بروند تا از فردا در مقابل حریفان خود قرار گیرند. به همین دلیل كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان دومین تمرین ملی پوشان را برگزار كرد تا این نفرات با آمادگی هر چه بیشتر كار را ادامه دهند.

بنا بر این گزارش در ابتدای این تمرین، ابتدا كشتی‌‌گیران به میدانداری 'حسن رنگرز' قهرمان سابق جهان و نایب‌رئیس فدراسیون كشتی با دویدن دور تشك شروع به نرمش كردند و در ادامه بازی هندبال را در دستور كار قرار دادند.

بر این اساس، در بازی هندبال محمد قربانی، افشین بیابانگرد، محسن حاجی‌پور و حبیب‌اله اخلاقی تیم اول را تشكیل دادند، حمید زارع، داود گیل‌نیرنگ، هادی علیزاده پورنیا و یك كشتی‌گیر تاجیكستانی نیز در تیم مقابل بودند، كه در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی 5 بر 5 پایان یافت.

پس از بازی هندبال، تمرین مرور فن آغاز شد كه كه حسن رنگرز با محسن حاجی‌پور، ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی با حمید زارع، هادی علیزاده پورنیا با افشین بیابانگرد، حبیب‌اله اخلاقی با داود گیل‌نیرنگ و محمد قربانی با كشتی گیر تاجیكستانی سرشاخ شدند.

تمرین حسن رنگرز دارنده دو مدال طلا و برنز جهانی یونان و مسكو در وزن 55 كیلوگرم با محسن حاجی‌پور كشتی‌گیر با انگیزه آملی جذابیت بالایی داشت و نایب رئیس فدراسیون در حین تمرینات نكات فنی لازم را به حاجی پور گوشزد می كرد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی و دیگر اعضای كادر فنی بر روند تمرینات فرنگی كاران نظارت داشتند.

رقابتهای كشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 27 و 28 بهمن ماه در شهر گومی كره جنوبی برگزار می شود.

9162**1440



:: برچسب‌ها: خورشید , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers


:: برچسب‌ها: کنسرت , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری رویترز، 'اكمل الدین احسان اوغلو' دبیركل این سازمان در كانبرا پایتخت استرالیا با اشاره به تجربیات مداخله نظامی در عراق ، لیبی و سومالی گفت: مداخله نظامی در سوریه تنها باعث آسیب دیدن بیشترمردم این كشور می شود .

اوغلو در ادامه سخنان خود گفت : تجربه در كشورهای عراق ، سوریه و سومالی نشان داده است كه مداخله نظامی به جای اینكه مشكلی را حل كند ، اوضاع را بسیار بدتر می كند .

گفتنی است نیروهای بین المللی همراه با سازمان كنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب قصد برگزاری نشستی موسوم به دوستان سوریه ( كشورهای مخالف دولت سوریه ) در 24 فوریه ( پنجم اسفند )به میزبانی تونس دارند تا به اصطلاح راه حلی آرام و مسالمت آمیزبرای بحران سوریه بیابند و به خشونت ها در این كشور عربی پایان دهند .

دبیر كل سازمان كنفرانس اسلامی تاكید كرد كه كشورهای شركت كننده در این نشست باید زمینه گفت وگوی دولت سوریه با مخالفان را فراهم كنند.

سازمان كنفرانس اسلامی 57 عضو دارد .

مترجمام ** 2041 **1369



:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جمع زیادی از مردم مشتاق و پیرو ولایت خطه همیشه سرافراز آذربایجان در آستانه 29 بهمن سالروز حماسه مردم تبریز از ساعتهای اولیه صبح امروز خود را به حسینیه امام خمینی (ره) رساندند تا با رهبر و مقتدای خویش دیدار داشته باشند.

هزاران تن از مردم شریف این خطه اعم از زن و مرد ، پیر و جوان و كسانیكه خاطرات حماسه 29 بهمن تبریز را در دل و ذهن خود به یادگار داشتند به نمایندگی از مردم آذربایجان بیعت و وفاداری مجدد خود را با آرمانهای امام راحل (ره ) و حضرت آیت الله خامنه ای ابراز داشتند.

میهمانان آذری مقام معظم رهبری پیش از ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه،با سردادن شعارهایی به زبان آذری بارها و بارها تاكید می كردند: ' آذربایجان اویاخدی ، انقلابا دایاخدی ' آذربایجان بیداره ، حافظ انقلابه ' .

ادامه دارد ...

سیام 1568



:: برچسب‌ها: مرخصی , فلوریدا , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی بزرگداشت شهید عماد مغنیه، در دومین همایش بین المللی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام از شهیدان شیخ 'راغب حرب'، 'سید عباس موسوی' و 'حاج عماد مغنیه' تجلیل می شود.

نخستین همایش بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام بهمن ماه گذشته با حضور گسترده هم میهنان و بیش از 100مهمان خارجی از جمله نمایندگانی از حزب الله لبنان ،جهاد اسلامی، حماس، مجلس اعلای اسلامی عراق و سفرای كشورهای عراق، فلسطین و لبنان با سخنرانی 'علی لاریجانی' ربیس مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.

سیام**7378**



:: برچسب‌ها: خانواده , کانادا , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'رامین مهمانپرست' ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن در انفجار امروز شهر بانكوك، تلاش آن رژیم برای تخریب روابط دوستانه و تاریخی بین ایران و تایلند را اقدامی واهی و بی ثمر دانست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و دولت آمریكا ماه گذشته نیز با اعلام هشدارهایی در برخی رسانه های وابسته به خود تلاش كردند وضعیت امنیتی تایلند را پرمخاطره نشان دهند كه با درایت مقامات تایلندی و اعتراض شدید آنان مواجه شد و البته این امر نشانگر برنامه ریزی و تلاش های سوء رژیم صهیونیستی در راستای سناریوی كنونی بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت:ادعاهای رژیم صهیونیستی در ارتباط با انفجار بانكوك، در ادامه اتهامات واهی دولت آمریكا مبنی بر ترور سفیر عربستان در واشنگتن بوده و همزمانی ادعاهای بی اساس این رژیم در مورد دست داشتن كشورمان در انفجار های گرجستان و هند با حوادث امروز بانكوك، حاكی از توطئه این رژیم با سناریو سازی و فضاسازی های مشكوك می باشد.

سیام*1580



:: برچسب‌ها: غروب , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers
ون جیابائو، نخست وزیر چین

نخست وزیر چین می گوید که کشورش به دنبال ثبات در خاورمیانه است

ون جیابائو نخست وزیر چین می گوید که پکن "به هیچ وجه از هیچ یک از طرفین" مناقشه سوریه حفاظت نخواهد کرد.

او پس از نشستی با رهبر اتحادیه اروپا در پکن گفت چین "همچنان نقشی سازنده بازی خواهد کرد."

چین و روسیه ده روز پیش یک قطعنامه سازمان ملل در مورد سوریه را وتو کردند که این ادعای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل را در پی داشت که اقدام آن دو کشور باعث تشدید خشونت علیه معترضان سوری شده است.

در همین حال فعالان می گویند که شهر حمص متحمل بمباران های تازه شده. این شهر که یکی از کانون های اعتراضات و همچنین مقاومت مسلحانه علیه حکومت بشار اسد است، در یک هفته اخیر شاهد گلوله باران نیروهای دولتی بوده.

گروه "کمیته هماهنگی محلی" گلوله باران تازه را "بی رحمانه" توصیف کرده و بدترین مورد در چندین روز اخیر خوانده است.

ناوی پیلای بلندپایه ترین مقام سازمان ملل متحد در مساله حقوق بشر روز دوشنبه گفت که وتوی چین و روسیه، دولت آقای اسد را به گلوله باران بدون تبعیض غیرنظامیان در حمص تشویق کرده است.

خانم پیلای در یک جلسه ویژه مجمع عمومی سازمان ملل دولت سوریه را متهم به دست زدن به یک تهاجم تمام عیار برای سرکوب مخالفت ها کرد.

او گفت که حداقل ۳۰۰ نفر در حمله به حمص کشته شده اند و شمار مردگان و زخمی ها هر روز بالاتر می رود.

'ثبات خاورمیانه'

آقای ون روز سه شنبه در تالار بزرگ خلق در پکن در یک کنفرانس خبری در کنار خوزه مانوئل باروسو کمیسیون اروپایی و هرمان ون رامپوی رئیس شورای اروپایی اظهار نظر می کرد.

او پافشاری کرد که چین به صلح در سوریه متعهد است.

او گفت: "عاجل ترین و مهم ترین مساله اکنون جلوگیری از جنگ و هرج و مرج است تا مردم سوریه از رنج بیشتر آزاد شوند. این با منافع اساسی مردم سوریه سازگار است و همچنین به صلح و ثبات کل منطقه خاورمیانه کمک می کند."

به گفته آقای ون، ثبات در تمام منطقه خاورمیانه برای چین مهم است.

او گفت: " برای رسیدن به این هدف، چین تمام اقدام هایی که در چارچوب منشور سازمان ملل انجام شود را حمایت می کند. چه در اجرا و چه در اصول. ما آماده هستیم که با همه طرفین در سوریه و جامعه جهانی در تماس باشیم و به داشتن نقش سازنده خود ادامه دهیم. چین به طور یقین از هیچ گروهی حمایت نمی کند از جمله از دولت سوریه. آینده و سرنوشت مردم سوریه در دست مردم این کشور است که درباره آن تصمیم بگیرند."

آقای ون تاکید کرد که کشورش از هیچ کدام از طرفین در سوریه حمایت نمی کند، "از جمله از دولت سوریه".

هرمان ون رامپوی هم گفت که تمام کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل باید درباره سوریه کاری انجام دهند.

درحالی که پارلمان اروپا در استراسبورگ برای بحث درباره خشونت های سوریه آماده می شود، گای ورهوفستات، نماینده ارشد لیبرال به بی بی سی گفت که اروپا باید انتقال سلاح به "ارتش آزاد سوریه" را مد نظر قرار دهد.

اما سایر نمایندگان از جمله چارلز تانوک از بریتانیا می گویند وضعیت در سوریه خیلی پیچیده است و خواستار احتیاط شدند.

'تحریم های اضافه'

همزمان آنگلا مرکل صداعظم آلمان از موضع گیری اتحادیه عرب در مورد بحران سوریه تمجید کرده است.

او در جریان استقبال از نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب در برلین گفت که موضع "قاطعانه" این اتحادیه "آشکارا به نقض حقوق بشر که دولت اسد مرتکب شده اشاره می کند."

او گفت: "اتحادیه اروپا از این موضعگیری حمایت می کند و آن را طی تحریم های بیشتر عملی خواهد کرد."

آقای عربی گفت که کشتارها در سوریه باید "همین حالا" متوقف شود و گفت که "بادهای تغییر" که طی یک سال اخیر در کشورهای عربی وزیده برای طلب کردن آنچیزی است که اروپایی ها مدت های مدید داشته اند: آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی، حیثیت و کشورداری خوب.

گروه های حقوق بشر می گویند که از ماه مارس گذشته تاکنون بیش از هفت هزار نفر در سوریه کشته شده اند. دولت می گوید حداقل دو هزار عضو سازمان های امنیتی در نبرد با "تبهکاران مسلح و تروریست ها" کشته شده اند.

با این حال سوریه دسترسی رسانه های خارجی را محدود می کند و تایید شمار کشته ها ممکن نیست.



:: برچسب‌ها: بچه ها , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 183 184 185 186 187 ... 188 صفحه بعد