نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی پنجاهمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های تركیه چهارشنبه شب و لحظاتی پیش به پایان رسید و تیم فنرباغچه با پیروزی چهار بر صفر مقابل بورسا اسپور جام قهرمانی را به خانه برد.

تیم فنرباغچه پس از 29 سال بار دیگر در رقابتهای فوتبال حذفی باشگاه های تركیه عنوان قهرمانی را كسب كرد.

این تیم شنبه شب گذشته با تساوی بدون گل مقابل تیم گالاتاسرای با 47 امتیاز و یك امتیاز كمتر از تیم گالاتاسرای بخت دستیابی به جام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های تركیه را از دست داد و در رده دوم ایستاد.

تیم ترابوزان اسپور در مكان سوم رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر تركیه قرار گرفت.

خاورم ** 2010** 230 **1080



:: برچسب‌ها: اسپانیا , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ،امروز مصادف با 28 اردیبهشت ماه روز بزرگداشت عمر خیام نیشابوری یكی از مفاخر ایران زمین است ،حكیمی كه طرز بیان و فلسفه او تاثیر به سزایی در ادبیات فارسی بر جای نهاده است .

خیام نیشابوری از شاعرانی است كه شعر را برای تفكرات فلسفی خود به كار برده و چنان وانمود كرده كه ضرورت روحی او را بدین سمت و سو كشانده است . سروده های خیام بسان آیینه ای است كه مخاطب بخشی از افكار و ناامیدی های خود را در آن می بیند و از این رو در میان مردم جای باز كرده است.

شعر خیام، در قالب رباعی، شعری كوتاه، ساده و بدون هنرنمایی های فضل فروشانه و در عین حال حاوی معانی عمیق فلسفی و حاصل اندیشه آگاهانه متفكری بزرگ در مقابل اسرار عظیم آفرینش است.

وی شاعری است كه به قضا و قدر اعتقادی ندارد ، در اشعار وی بدبینی و تاثر را به سادگی می توان دید چرا كه همواره با تفكر نیستی و عدم به مقوله شادی می نگریست. اگر چه از مرگ واهمه ای به دل نداشت اما از كوتاهی عمر همواره شكایت می كرد این طرز بینش او را از درك لذت زیبایی محروم كرد.

سروده های خیام با زبانی ساده سروده شده و همگان را شیفته خود ساخته است .خیام با سروده هایش با مخاطب ارتباط معنوی برقرار می كند. این سادگی را می توان در یكی از اشعار وی به آسانی حس كرد :

افسوس كه نامه جوانی طی شد

وان تازه بهار زندگانی دی شد

آن مرغ طرب كه نام او بود شباب

افسوس ندانم كه كی آمد كی شد

*زندگی نامه

'غیاث الدین ابوالفتح عمر بن ابراهیم خیام نیشابوری 'در قرن پنجم هجری قمری در نیشابور متولد شد ،او زمانی پا به عرصه هستی نهاد كه تركان سلجوقی بر خراسان، ناحیه ای وسیع در شرق ایران، تسلط داشتند.

در دوران جوانی به دلیل هوش سرشار و حافظه قوی در فلسفه، نجوم و ریاضی پیشرفت فراوانی كرد و در طب نیز به مهارتهایی دست یافت . در ریاضیات،فلسفه،نجوم و شعر از بزرگان عصر خود بود.خیام باحدیث،تفسیر و حكمت نیز آشنا بود و فقه را نیز در میانسالی نزد امام موفق نیشابوری آموخت.

خیام در نجوم نیز سرآمد زمانه خود بود ،در مدت اقامتش در اصفهان زیج ملكشاهی را تهیه كرد و در حدود سال 458 هجری طرح اصلاح تقویم را تنظیم كرد و تدوینگر و بنیانگذار تقویم جلالی شد.

وی علاوه بر تسلط بر علومی چون طب، نجوم، فلسفه و تاریخ جهان، زبانشناس و فقیه نیز بود و بسیاری از صوفیان و عارفان زمان به او لقبهای همچون امام، فیلسوف و حجه الحق دادند.

خیام در ریاضیات نیز دارای نبوغ و هوش سرشاری بود كه تحت حمایت و سرپرستی ابوطاهر قاضی القضات سمرقند، كتابی درباره ی معادلات درجه سوم نوشت ،اثبات اصل پنجم اقلیدس كه اساس هندسه ی اقلیدسی است از دیگر دستاوردهای علمی خیام به شمار می رود.

وی در زمینه ادبیات و شعر نیز از استعداد فراوانی برخوردار بود و شهرت او به دلیل سرودن رباعیات بود ، رباعیات او ساده ،بی آلایش و به دور از هر گونه صنایع پیچیده شعری سروده شده است ،خیام در رباعیات خود افكار فلسفی اش را به زیباترین شكل بیان می كند.

اشعار وی دارای متانت و سنگینی است و نشان می دهد كه اهل مزاح و سخنوری نیست اشعار وی بیشتر حول موضوعاتی چون ناپایداری و بی اعتباری دنیا و یادآوری مرگ می چرخد.

خیام با حكومت آلپ ارسلان و ملكشاه سلجوقی معاصر بود و به دلیل آن كه آنها از مخالفان فلسفه بودند شرایط را برای بروز اندیشه های خود مناسب نمی دید.

گفته می شود تعداد رباعیات منسوب به او از 300 رباعی فراتر رفته، به بیش از 1000 رباعی رسیده است. شهرت خیام در اروپا به ویژه در انگلستان و آمریكا بسیار است و علت آن این است كه ' ادوارد فیتز جرالد' شاعرمشهور انگلیسی رباعیات وی را در نهایت فصاحت و بلاغت ترجمه كرده است كه تقریبا معادل اصل فارسی آن است.

این ترجمه در سال 1859 میلادی در لندن منتشر شد و هم اكنون رباعیات او به زبان های فرانسوی و انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، عربی، تركی، ارمنی نیز ترجمه شده است.

*آثار خیام

میزان الحكمه ،لوازم الامكنه ،رساله فی براهین علی مسائل الجبر و المقابله،رساله كون و تكلیف، طبیعیات ،رساله فی الوجود ،رساله فی شرح ما اشكل من مصادرات كتاب اقلیدس ، الزیج ملكشاهی و رباعیات (شامل 200 رباعی )از جمله اثار این اندیشمند و شاعر پر آوازه است .

از مهم ترین آثار فارسی منسوب به خیام می توان به رساله نوروز نامه اشاره كرد كه با زبان و نثری ساده و شیوا، پیدایی نوروز و آداب برگزاری آن را در دربار ساسانیان بازگو كرده است .

اثاری از خیام در علم و فلسفه نیز به یادگار مانده كه مهمترین آنها كتاب 'جبر' اوست كه بهترین اثر در نوع خود در علم ریاضیات است.

قدیمی ترین كتابی كه نامی از خیام به میان آورده و نویسنده آن نیز هم عصر وی بوده 'چهار مقاله ' نظامی عروضی است كه خیام را در فهرست منجمین گنجانده است .

عمر خیام نیشابوری در سال 517 هجری دار فانی را وداع گفت و در نیشابور به خاك سپرده شد.

فراهنگ **1630 **1581



:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا ، در این رقابت های بین المللی سه تیم خارجی گرجستان، روسیه و ارمنستان و 10 تیم داخلی به مدت دو روز در سالن ورزش امام رضا (ع) تنكابن با یكدیگر رقابت می كنند.

مراسم وزن كشی سومین دوره رقابتهای بین المللی كشتی آزاد جام شهید شیرودی شامگاه چهارشنبه در مجتمع فرهنگی هنری رشد تنكابن برگزار شد و كشتی گیران سه وزن 55 ، 66 و 84 كیلوگرم روی باسكول رفتند و حریفان خود را شناختند.

در وزن 55 كیلوگرم 17 كشتی گیر ، در وزن 66 كیلوگرم 28 كشتی گیر و در وزن 84 كیلوگرم 22 كشتی گیر داخلی و خارجی امروز با یكدیگر رقابت می كنند.

برترین های این سه وزن امروز مشخص خواهند شد.

مراسم افتتاحیه رسمی این دوره از رقابتها با حضور جمعی از مسوولان كشوری ، استانی و شهرستانی عصر امروز برگزار خواهد شد.

در حاشیه این رقابت ها از پیشكسوتان كشتی كشور و استان تقدیر به عمل خواهد آمد و

برای نفرات اول تا سوم اوزان مختلف این رقابت ها به ترتیب سه، دو و یك هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است. ك/3

621/402/508



:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، محمد پور امروز در پیكارهای وزنه برداری جوانان جهان كه در گواتمالا برگزار می شود، در دسته 94 كیلوگرم با وزنه بردارانی از ازبكستان، روسیه، لتونی، اوكراین، قزاقستان و آمریكا به رقابت پرداخت كه در نهایت صاحب دو مدال طلا و یك نقره این وزنه شد.

ملی پوش جوان ایران در حركت یكضرب، در حالی برای اولین حركت خود روی تخته رفت كه تمام وزنه برداران دسته 94 هر 3 حركت خود را انجام داده بودند.

در این میان ایگور كلیمونوف از روسیه با مهار وزنه 170 كیلوگرم جدی تری رقیب محمدپور به شمار می رفت، اما وزنه بردار جوان اردبیلی كشورمان در همان نخستین حركت با بالای سر بردن وزنه 171 كیلوگرم، جای هیچ اما و اگری باقی نگذاشت و با شایستگی تمام مدال طلای این حركت را از آن خود كرد.

محمدپور در ادامه پشت وزنه 178 قرار گرفت و با مهار آن فاصله خود با وزنه بردار روسی را به 8 كیلوگرم افزایش داد. انتخاب سوم و آخر كادر فنی برای محمدپور وزنه 182 كیلوگرم بود تا ركورد یكضرب جوانان ایران وآسیا شكسته شود. محمدپور كه در مسابقات جهانی پاریس 2011 با مهار وزنه 181 كیلوگرم ركوردهای حركت یكضرب دسته 94 جوانان ایران و آسیا را به نام خود به ثبت رسانده بود، این بار در جابه جا كردن ركوردهای خودش ناموفق بود و نتوانست وزنه 182 را بالای سر ببرد.

* حمله به ركورد كوروش باقری در دوضرب

در حركت دوضرب هم شرایط برای نماینده كشورمان تقریبا به مانند یكضرب بود و محمدپور در شرایطی باید روی تخته می رفت كه همه حریفانش حركات خود را به پایان رسانده بودند. در این میان ایگور كلیمونوف از روسیه تنها وزنه برداری بود كه هنوز یك انتخاب دیگر تا اتمام حركت های خود داشت.

انتخاب نخست كادر فنی برای محمدپور وزنه 215 بود كه نماینده كشورمان آن را بالای سر برد، اما پس از آن وزنه بردار روس هم در آخرین حركت خود وزنه 215 كیلویی را مهار كرد تا بواسطه وزن كمتر بالاتر از نماینده كشورمان قرار بگیرد.

سعید محمدپور در ادامه پشت وزنه 217 قرار گرفت ولی در مهار آن ناموفق عمل كرد.

نفر سوم بزرگسالان جهان كه خیالش از بابت كسب مدال طلای مجموع دسته 94 كیلوگرم رقابتهای گواتمالا راحت بود، با وجود آنكه در آستانه از دست دادن مدال طلای حركت دوضرب قرار داشت، در آخرین حركت خود حمله به ركورد 11 ساله كوروش باقری را به كسب نشان طلای حركت دوضرب ترجیح داد و از كادر فنی خواست وزنه 223 را برای او انتخاب كنند.

باقری هم با توجه به اینكه ركورد بزرگسالان ایران در این حركت با 222 كیلوگرم در اختیار خودش قرار دارد، با این درخواست مخالفت نكرد، اما محمدپور نتوانست از پس وزنه با ارزش 223 كیلوگرم براید.

به این ترتیب سعید محمدپور با كسب دو نشان طلای یك ضرب و مجموع و همینطور یك نشان نقره دوضرب، با حدنصاب 393 كیلوگرم برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی دسته 94 كیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

در این دسته ایگور كلیمونوف از روسیه با حدنصاب مجموع 385 كیلوگرم (170 در یكضرب و 215 در دوضرب) روی سكوی نایب قهرمانی ایستاد و روسلان كیدیربایف از قزاقستان با ركورد مجموع 363 كیلوگرم (165 در یكضرب و 198 در دوضرب) سوم شد.

9122/1590



:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش روز پنجشنبه به نقل از فرشته حشمتیان در گردهمایی كارشناسان امور شوراها، انجمن اولیا و مربیان و امور زنان آموزش و پرورش كرمانشاه افزود: شهریه مدارس غیردولتی كه قبلا پایه ثابتی نداشت در سال تحصیلی جاری ثابت شد و از مقطع ابتدایی 350 هزار تومان راهنمایی، 450 هزار تومان و متوسطه 600 هزار تومان اخذ می شد.

وی افزود: امسال نیز الگوی ثابت شهریه اعلام خواهد شد و بزودی شهریه سال آینده تحصیلی با درصدی افزایش نسبت به سال جاری اعلام می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینكه در راستای برنامه های تحولی در آموزش و پرورش مثلث خانه - اجتماع - مدرسه، محور تربیت در آموزش و پرورش است، گفت: باید آموزش و پرورش تقویت شود و این تقویت با پشتیبانی خانواده ها صورت می گیرد.

حشمتیان گفت: نقش و مسوولیت خانواده ها در تربیت فرزندان یك نقش كلیدی است.

وی با بیان اینكه 20 میلیون ولی دانش آموز در كشور داریم گفت: اولیاء نقش موثری در كمك به آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت دارند.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشاركت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در ادامه تصریح كرد: 680 شورای آموزش و پرورش در سطح كشور وجود دارد كه هم اكنون 75 درصد اعضای شوراهای آموزش و پرورش در كشور از مدرك تحصیلی لیسانس برخوردار هستند.

وی از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان ظرفیت خوب یاد كرد و گفت: این شوراها نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف تربیتی و آموزشی دانش آموزان دارند.

حشمتیان با بیان اینكه هم اكنون آموزش و پرورش كشور ما ایام طلایی را سپری می كند، توضیح داد: در راس آموزش و پرورش وزیری است كه خودش از جنس معلمان است و همه مقاطع را پشت سر گذاشته و به خوبی به همه مشكلات آگاه است.

وی در پایان این همایش از خانواده ها خواست تا با تعامل بیشتر با آموزش و پرورش، این نهاد را در تربیت نسل آینده كمك كنند.

567/ 1645



:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، داوطلبان آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی از ساعت هشت صبح امروز(پنجشنبه) در حوزه های امتحانی 34 شهرستان مختلف كشور حاضر شدند و آزمون آنها از ساعت هشت و نیم آغاز شد.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور آمار ثبت نام كنندگان آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی را 41 هزار و 624 نفر ذكر كرد و گفت كه 21 هزار و 800 نفر این داوطلبان زن و 19 هزار و 824 نفر مرد هستند.

'حسین توكلی'‌ افزود: از مجموع داوطلبان آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی، 19 هزار و 498 نفر برای شركت در آزمون گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، 15 هزار و 320 نفر برای رقابت در گروه صنعت، شش هزار و 686 نفر برای شركت در آزمون گروه فرهنگ و هنر و 160 نفر برای حضور در رقابت های گروه كشاورزی نام نویسی كرده اند.

وی خاطرنشان كرد : آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی، نمره منفی ندارد. آزمون داوطلبان گروه صنعت در 58 كدرشته امتحانی برگزار می شود و داوطلبان برای پاسخگویی به سووالات 90 دقیقه فرصت دارند و داوطلبان گروه كشاورزی كه در 12 كدرشته امتحانی با یكدیگر رقابت می كنند نیز باید به سووالات امتحانی در مدت 75 دقیقه پاسخ دهند.

توكلی مدت زمان پاسخگویی به سووالات داوطلبان دو گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر را 60 دقیقه اعلام كرد و گفت: آزمون گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در 47 كدرشته و آزمون گروه فرهنگ و هنر در 17 كدرشته برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** 1055**1581



:: برچسب‌ها: رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری فرانسه، لوییس مورنو اوكامپو دادستان دادگاه كیفری بین المللی روز چهارشنبه 'اطلاعات بیشتری' را درباره برخی حملات سازمان پیمان آتلانتیك شمالی ( ناتو ) و كشته شدن غیر نظامیان در لیبی خواستار شد.

كمیسیون بین المللی تحقیق درباره لیبی در گزارش نهایی خود كه ماه مارس منتشر شد، به پنج حمله ای كه به كشته شدن 60 غیر نظامی و زخمی شدن 55 نفر منجر شد، اشاره كرده است.

دادستان دیوان كیفری بین المللی صبح چهارشنبه در شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام كرد دیوان نتایج كمیسیون تحقیق را به خوبی مورد توجه قرار داده است .

لوییس مورنو اوكامپو در همین خصوص گفت: ' روند قضایی برای ارزیابی گستردگی ماموریت ناتو در انجام عملیات در لیبی در مقایسه با قطعنامه سازمان ملل متحد وجود ندارد.'

وی در عین حال خاطر نشان كرد: 'اطلاعات بیشتری را درباره 5 حادثه منجر به كشته شدن غیر نظامیان درخواست كرده است '.

اوكامپو تاكید كرد كه بر اساس نتیجه گیری كمیسیون تحقیق، ناتو در لیبی به صورت عمدی غیر نظامیان را هدف قرار نداده است.

1592

**2016**



:: برچسب‌ها: پرنده , انگلستان , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers
استان سیستان و بلوچستان

در پی تجمع عده ای از مردم در اعتراض به دستگیری فرزند امام جمعه راسک، پلیس به سمت معترضان تیراندازی کرده است

گزارش‌های رسیده از استان سیستان و بلوچستان ایران، از کشته شدن یک نفر در جریان تیراندازی پلیس به عده‌ای از مردم معترض در شهر راسک مرکز شهرستان سرباز حکایت دارد.

به گزارش سایت سنی آنلاین، این حادثه در روز ۲۵ اردیبهشت (۱۴ مه) رخ داده و در جریان آن، دو نفر از معترضان نیز بر اثر تیراندازی نیروی انتظامی زخمی شده اند.

درگیری اخیر در راسک پس از آن صورت گرفته که عده ای از مردم شهر در اعتراض به دستگیری مولوی عبدالغفار نقشبندی، فرزند مولوی فتحی محمد نقشبندی، امام جمعه این شهر، دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

به نوشته سنی آنلاین مولوی عبدالغفار نقشبندی، در بازگشت از سفری که برای پی‌گیری دستگیری پدر خود به زاهدان داشته، در ورودی شهر راسک و در محل ایست بازرسی نیروی انتظامی بازداشت شده است.

پدر وی امام جمعه راسک، حدود سه هفته پیش به همراه مولوی عبدالله امام جمعه پارود در شهرستان سرباز و ۱۳ نفر دیگر زندانی شده اند.

منابع نزدیک به اهل سنت سیستان و بلوچستان گزارش می کنند که دستگاه های امنیتی، امامان جمعه راسک و پارود و دیگر کسانی که به همراه آنها دستگیر شده اند را به دست داشتن در ترور مولوی مصطفی جنگی زهی یکی از رهبران سنی منطقه متهم کرده اند.

آقای جنگی زهی، فرمانده یکی از پایگاه های بسیج عشایری منطقه و از هواداران سرسخت آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، بود که در دی ماه گذشته هدف سوء قصد قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش سایت رجانیوز، مولوی جنگی زهی پیش از ترور شدن از سوی گروه جندالله تهدید به قتل شده و یک بار نیز هدف سوء قصد ناموفق این گروه قرار گرفته بود.

منابع استانی می گویند فرد کشته شده در جریان تیراندازی روز دوشنبه پلیس به معترضان در شهر راسک، جان محمد دهقانی نام دارد و مراسم تشییع جنازه او روز سه شنبه در این شهر برگزار شده است.



:: برچسب‌ها: خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، در مراسم تجلیل از پیش نگاران ایران ، از امیر حسین فردی ، جلال رفیع و حسین قندی با اهدای لوح تقدیر و اهدای كارت روزنامه نگاران خبره تقدیر و تجلیل به عمل امد .

براساس این گزارش ، همچنین در مراسم معرفی نفرات برتر چهارمین جشنواره مطبوعات كه به اثار انتشار یافته در فصل زمستان سال گذشته اختصاص داشت از خبرنگار و عكاس خبرگزاری جمهوری تجلیل و تقدیر شد.

بر این اساس در بخش خبر خبرگزاری ها، خانم لیلا جودی از ایرنا رتبه سوم این بخش و در بخش عكس خبرگزاری ها نیز مصطفی قطبی از همین خبرگزاری رتبه نخست این بخش را بدست اورد .

1592

** شبد ** 1528 ** 9140**



:: برچسب‌ها: ایتالیا , باغ , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه ، ' رامین مهمانپرست' با ابراز خرسندی از آزادی مهندسان ایرانی ابراز امیدواری كرد ، با تداوم تلاشها و پیگیری ها زمینه آزادی هرچه سریع تر دیگر هموطنان عزیزمان كه بدست گروههای مسلح سویه گرفتار شده اند ، بخصوص مهندسان ایرانی كه برای خدمت رسانی به مردم سوریه در این كشور حضور داشتند ، فراهم شود.

مهمانپرست در پایان از تلاشها و نقش مثبت دولت تركیه در آزادی مهندسان ایرانی تقدیر

و تشكر به عمل اورد .

1592

** شبد ** 1528 **



:: برچسب‌ها: پارک , زن , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()