ارتباط بیشتر انجمن های علمی دانشگاهی با بخش صنعت یك ضرورت است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'جلیل دارا' روز چهارشنبه در هشتمین نشست كارشناسان انجمن های علمی دانشگاه ها تاكید كرد: اقتدار كنونی نظام جمهوری اسلامی به خاطر پیشرفت های علمی است.

وی افزود: این همه اقتدار و صلابت مرهون تحرك بخش كوچكی از جامعه دانشگاهی است و این توقع وجود دارد كه تحرك خیزش علمی كشور بصورت فراگیر و با وسعت بیشتری ادامه یابد.

دارا تصریح كرد كه گستردگی فعالیت انجمن های علمی در حدی است كه به نوعی اكثر قریب به اتفاق دانشجویان درگیر مباحث مرتبط كرده كه این خود فرصت مناسبی برای گسترش و تعمیق فضای علمی در دانشگاه های كشور است.

وی رشد 22 برابری تعداد دانشجویان نسبت به دوران قبل از انقلاب را حاكی از اهمیت و ارزش نظام اسلامی مبنی بر رشد علم و توسعه در كشور دانست و گفت: این در حالی است كه دانشجویان و جوانان ایرانی از نبوغ ذهنی و فكری خاصی برخوردار هستند كه از این مواهب الهی باید حداكثر استفاده را به عمل آورد.

مدیر كل امور فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان كرد: وضعیت انجمن های علمی دانشگاه ها وضعیت تثبیت شده ای است و از این مرحله به بعد نیاز است نوآوری و بهره گیری از فكرهای بدیع و خلاقانه در دستور كار انجمن های علمی قرار گیرد تا بتواند بستری مناسب برای تولید علم در سطح دانشگاه های كشور محسوب شود.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: عروسی , ابرها , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: