نمایشگاه اختصاصی ایران در تركمنستان پایان یافت
نوشته شده توسط : brezzers

'ابوطالب شفقت' در تماس تلفنی خبرگزاری جمهوری اسلامی، مركز بجنورد، اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت سه روز در فضایی به مساحت یكهزار متر مربع و با شركت 120 تاجر ایرانی در 60 غرفه در پایتخت تركمنستان برپا شد.

وی اضافه كرد: 50 درصد از فضای نمایشگاه برای مصالح ساختمانی، 35 درصد محصولات خودرویی، 10 درصد در بخش صنایع غذایی و مابقی نیز به نمایش صنایع دستی اختصاص داده شد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به امضای چندین قرارداد همكاری در مدت برپایی نمایشگاه افزود: این نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی خوبی برای تجار ایرانی و تركمنستانی به همراه داشت كه با نهایی شدن میزان ارزش ارزی تفاهمنامه ها و قراردادها، اعلام می شود.

شفقت اظهار داشت: بر اساس بررسی اولیه حدود سه میلیون دلار قرارداد با تجار تركمنستانی برای ارایه خدمات و تجهیزات منعقد شده كه 20 درصد از این قراردادها سهم استان خراسان شمالی است.

وی اضافه كرد: همچنین در نشست هایی با وزیر بازرگانی تركمنستان و گمرك این كشور پیشنهاد برگزاری نمایشگاه اختصاصی خراسان شمالی در بخش مصالح ساختمانی در عشق آباد به آنان ارایه شد.

استاندار خراسان شمالی برگزاری نمایشگاه اختصاصی تركمنستان در استان خراسان شمالی را از دیگر پیشنهادهای ارایه شده در دیدار با مسوولان اقتصادی تركمن عنوان كرد.

نمایشگاه اختصاصی ایران در تركمنستان، با مسوولیت استان خراسان شمالی، روز دوشنبه در 'عشق آباد' گشایش یافته بود. ك/3

2712/626/





:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: