همدان آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
نوشته شده توسط : brezzers

'علی اكبر فامیل كریمی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعرفه های اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ملایر و تویسركان با هماهنگی اعضای هیات نظارت توزیع می شود.

وی گفت: رای ‌دهندگان مرحله دوم تنها در حوزه انتخابیه‌ ای كه در مرحله نخست انتخابات رای داده‌اند حق مشاركت دارند, البته افراد واجد شرایطی كه در ‌مرحله نخست انتخابات مجلس نهم در هیچ یك از حوزه‌های انتخاباتی رای نداده باشند در مرحله دوم می‌توانند در حوزه انتخابیه مد نظر خودشان شركت كنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اعلام كرد: زمان تبلیغات رسمی دور دوم انتخابات مجلس نهم از ششم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر كشور آغاز و تا یك هفته ادامه دارد.

وی اضافه كرد: كار رای گیری در سه حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ملایر و تویسركان كه به مرحله دوم كشیده شده در 15 اردیبهشت ماه (روز جمعه) همزمان با سراسر كشور برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان افزود: انتخابات در حوزه انتخابیه تویسركان همانند دور اول به صورت تمام الكترونیك برگزار می شود.

معاون استاندار همدان افزود: اسامی نامزدها، زمان اخذ رای، شرایط رای دهنده و محل شعب اخذ رای نیز بر اساس برنامه زمانبندی منتشر می شود.

فامیل كریمی گفت: سید 'محمد كاظم حجازی' و 'ابراهیم كارخانه' در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، 'حسن ونایی' و 'احمد آریایی‌نژاد' در ملایر و ' مرتضی فضعلی' و 'كاظم سلیمی' در تویسركان در دومین دور انتخابات مجلس به رقابت می پردازند.

استان همدان با هفت حوزه انتخابیه دارای 9 كرسی نمایندگی در مجلس است.

7525/551/320





:: برچسب‌ها: خانواده , اتومبیل , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: