ردنپ : به شعارهای كثیف علیه آدبایور پایان دهید
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش دیلی میرر، در یكی از دیدار های تاتنهام در ماه اكتبر در وایت هارت لین برخی از تماشاگران خطاب به آدبایور فریاد می زدند: ' ای كاش تو بودی'. اشاره آنها به حادثه حمله تروریستی به اتوبوس حامل بازیكنان تیم ملی توگو در جام جهانی 2010 بود.

ردنپ قصد دفاع از واكنش آدبایور پس از گلی كه برای منچسترسیتی مقابل آرسنال در سال 2009 به ثمر رساند را ندارد ولی معتقد است این بازیكن سیاه پوست به طور جدی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی گفت: ممكن است او از كوره در رفته باشد ولی وقتی عده ای به شما حمله می كنند شما هم باید واكنش نشان دهید. هرچند كه این كار به حل مساله كمكی نمی كند.

سرمربی تاتنهام افزود: آدبایور حتی باید اهانت به پدر و مادر فوت شده خود را هم تحمل كند.

پیش از دیدار آرسنال و تاتنهام ، هر دو تیم خواستار پرهیز از شعار های خصمانه شدند ولی این تقاضا هیچ پاسخی نداشت.

ردنپ گفت: این باورنكردنی است. دیوانگی است. هیچ كس استحقاق این همه اهانت را ندارد.كار كثیفی است. شما شاهد باشید كه هم تیمی هایتان آن گونه كشته می شوند و بعدا مردم درباره آن آواز بخوانند.

وی اضافه كرد: مردم حتی درباره مادر فوت شده یك بازیكن هم آواز می خوانند. نمی فهمم. كار بی معنی و كثیفی است. از شنیدن آنها متنفرم.

سرمربی تاتنهام خاطرنشان كرد: همه ما عاشق فوتبال هستیم و با عشق به بازی فوتبال بزرگ شده ایم اما شنیدن این شعارها پدیده جدیدی است. امیدوارم آدبایور گل بزند اما فكر نمی كنم دیگر آنگونه برای گلزنیش جشن بگیرد.

ردنپ گفت: برخی از تماشاچیان شعارهای كثیفی سر می دهند. این شعارها را در ورزشگاه های مختلف می شنویم. در بازی وست برومویچ و ولوز هم همین طور بود. من همراه با نوه هایم میان تماشاچیان نشسته بودم و با خود فكر می كردم نمی توانم آن چه می شنوم را باور كنم. وقتی موضوع شعارها همسر یك بازیكن شد حس كردم حالم بد شده است. نوه هایم همراهم بودند و نمی خواستم آنها چنین حرفهایی را بشنوند.

وی افزود: مردم وقتی كه در جمع قرار می گیرند روحیه شان تغییر می كند. وقتی به طور فردی آنها را می بینید فكر می كنید طلا هستند ولی همان ها وقتی در جمع قرار می گیرند طوری دیگر عمل می كنند. همه از یكدیگر تبعیت می كنند و هر حرف كثیفی كه به ذهنشان برسد به زبان می آورند.

تاتنهام در صورتی كه در بازی پیش روی خود به پیروزی برسد فاصله خود با همسایه اش آرسنال را به 13 امتیاز می رساند.

در دورانی كه ردنپ سرمربی تاتنهام بوده از هشت بازی مقابل توپچی های لندن فقط دو بار شكست خورده است.

وی رمز موفقیت كنونی تاتنهام را تغییر بازیكنان می داند و می گوید: بازیكنان كنونی متفاوت هستند . ما با دو بازیكن متفاوت قرارداد بستیم كه آنها به پیشرفت تیم ما در مقابل آرسنال كمك كرده اند.

ردنپ از ' اسكات پاركر' و ' ولیسون پالاكوآ' به عنوان دو بازیكن متفاوت تیم یاد كرد و گفت:

ویلسون به ما آنچیزی را داد كه فاقدش بودیم. خلا ما در خط میانی را پر كرد.

1553





:: برچسب‌ها: برف , د , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: