ساختار سازمان امور سینمایی مبهم است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'علی معلم' شب گذشته(جمعه) در ارتباطی تلفنی با برنامه تلویزیونی 'هفت' گفت: ساختار سازمان امور سینمایی برای اهالی سینما كمی مبهم است و بهتر بود جزییات آن از سوی مسوولان به درستی اعلام می شد.

وی افزود: حسن نیت دوستان برای تاسیس زود هنگام سازمان امور سینمایی برای ما قابل درك است و تلاش مسوولان بر این بوده تا پیش از پایان سال 90 با تاسیس این سازمان بودجه های مورد نیاز را برای سینما دریافت كنند.

تهیه كننده فیلم 'آل' ادامه داد: برای تاسیس سازمان امور سینمایی و چگونگی چیدمان بخش های مختلف آن، با اهالی سینما صحبتی نشده و اگر هم با افراد اندكی صحبت شده، من در جریان نیستم.

معلم درباره سرنوشت سازمان های زیرمجموعه معاونت سینمایی در سازمان امور سینمایی یادآور شد: بنیاد سینمایی فارابی، مركز گسترش سینمای مستند و دیگر زیرمجموعه های سینمایی باید در روندی مشخص در زیرمجموعه سازمان امور سینمایی قرار گیرند.

وی با اشاره به آنكه تشكیل سازمانی مشخص برای سینما از دیرباز دغدغه سینماگران بوده، خواستار مشورت گیری با اهالی سینما درباره جزییات این سازمان شد.

این تهیه كننده سینما ادامه داد: كار همه ما سینماست و ایكاش دوستان معاونت(سینمایی) بگونه‌ای عمل نكنند كه بعدها ‌آثار خودشان گرفتار قوانینی شود كه امروز خود وضع می‌كنند.

معلم از روند كنونی فعالیت های صنف واحد تهیه كنندگان ابراز نگرانی كرد و گفت: این روند موجب می شود نگرانی های اهالی سینما نسبت به دولتی تر شدن سینما افزایش یابد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: حیوانات , نیویورک شهرستان , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: