دائره المعارف 17 هزار شهید ترور ایران به احمد شهید ارائه شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، 'سید محمد جواد هاشمی نژاد' دبیر كل كانون هابیلیان كه در نشست تعدادی از نمایندگان سازمان های مردم نهاد (سمن ها) شركت كرده بود، گفت: قرار است این دایره المعارف و اثبات قربانی بودن ایران در مساله تروریسم، تا پایان اسفند ماه به دبیركل سازمان ملل متحد ارایه و منتشر شود.

هاشمی نژاد ضمن اشاره به مدتها رایزنی با وزارت امور خارجه برای سفر به سوییس افزود: در دیدار با 'احمد شهید' به او متذكر شدیم كه گزارش اولیه اش در خصوص نقض حقوق بشر در ایران حاصل اطلاعاتی است كه معاندان نظام از جمله گروهك های تروریستی منافقین، پژاك و سلطنت طلبان و افراد مغرض به او داده اند.

وی ادامه داد: از 17 هزار و 160 شهید ترور كشور تنها چند صد نفر از مسوولان نظام هستند و بقیه را مردمی تشكیل داده اند كه به دست تروریست های مسلح و منافقین كه امروز در دامان آمریكا و غرب پناهنده هستند، به شهادت رسیدند.

هاشمی نژاد خاطر نشان كرد: سمن هایی كه در داخل كشور حضور دارند و علاقه به خاك این سرزمین و اعتقادات انقلابی دارند موظفند فراتر از مرزها، صدای مظلومیت ملت ایران را به گوش نهادهای بین المللی برسانند تا شاهد این نباشیم كه دشمنان در خارج از مرزها با افرادی كه خود را نمایندگان سمن ها (سازمان های مردم نهاد) معرفی می كنند وارد مذاكره شوند.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: