مشاركت گسترده مردم در انتخابات برای انقلاب وجهه ساز است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'علی لاریجانی' روز شنبه در 'گردهمایی ائمه جماعات مساجد استان قم' افزود: دشمنان با تبلیغ برای كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات بدنبال بهره برداری از آن هستند و اگر حضور مردم پرشور باشد، دشمن پس زده می شود.

وی با بیان اینكه دشمنان بدنبال این هستند كه فضای كشور را واگرا نشان دهند اما ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخ محكمی به آنان داد، افزود: انتخابات جلوه دیگری از حضور ملت است تا نشان دهد كه دموكراسی در كشور حاكم است.

لاریجانی با اشاره به اینكه مسایل هسته ای كشور بهانه غربی ها برای تحریم ایران است، ادامه داد: آنان در واقع نگران دفاع ایران از ملت مظلوم فلسطین و تحولات اخیر منطقه هستند و احساس می كنند از ماشین پرتحرك مسلمانان كشورهای اسلامی عقب مانده اند.

نماینده مردم قم اضافه كرد: تحلیل كشورهای غربی این است كه منشا تحركات منطقه، ایران و جریان بالنده ای است كه از تفكر اسلامی بالا آمده است كه موجب افزایش توان و جایگاه انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.

وی تلاش كشورهای مرتجع عربی منطقه برای مقابله با این انقلاب ها را متذكر شد و ادامه داد: آنان با دامن زدن به موضوع شیعه و سنی و لابی با كشورهای دیگر بدنبال فشار بر ایران هستند و تلاش می كنند اینگونه القا كنند كه در درون ایران واگرایی و التهاب اجتماعی وجود دارد و مشكلات اقتصادی كشور را بزرگ نمایی می كنند.

لاریجانی تصریح كرد: در مساله سیاست با توجه به حضور رهبرمعظم انقلاب، علما و اندیشمندان كه كار خود را به درستی انجام می دهند، مشكل جدی نداریم.

وی بر فعال بودن دیپلماسی كشور در عرصه منطقه ای تاكید كرد و ادامه داد: باید در حوزه داخلی نیز با حفظ همگرایی حول تفكرات رهبر معظم انقلاب اختلافات خود را كنار گذاشته به طوری كه دشمن صف های به هم پیوسته ما را ببیند.

بیست و چهارمین گردهمایی ائمه جماعات مساجد استان قم با هدف همفكری و تبادل نظر و افكار آنان با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و طرح مسایل روز به مدت یكروز در قم برگزار شد.ك/2

569/ 550/





:: برچسب‌ها: جزیره , نور , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: