استفاده حداكثری در فرصت فجر برای آشنایی هنرمندان متعهد صورت گرفت
نوشته شده توسط : brezzers

'حمید شاه آبادی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا یادآورشد: اقدام ویژه ای كه در جشنواره های تئاتر و موسیقی فجر صورت گرفت، دعوت از هنرمندان متعهد استانی بود كه از سوی مدیران كل ارشاد استان ها معرفی شده بودند.

معاون وزیر ارشاد افزود: بیش از 130 هنرمند تئاتر از 30 استان كشور برای یك دوره سه روزه دعوت شدند تا ضمن شركت در نشست های علمی، پژوهشی و دینی، آموزش هایی را در این زمینه ببینند.

شاه آبادی با یادآوری اینكه درحدود 30 هنرمند متعهد موسیقی به عنوان میهمانان ویژه در جشنواره موسیقی فجرحضور یافتند، ادامه داد: مباحث مختلف و دوره ها ی كوتاه معارف اسلامی توسط استادان مختلف برای این میهمانان برگزار شد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این برنامه های معاونت هنری به عنوان یك حركت جدیدی یاد كرد كه استفاده حداكثری از فرصت فجر تلقی می شد.

شاه آبادی توضیح داد:برگزاری برنامه ها و نشست ها در دوره چند روزه تئاتر توسط یك گروه 150 نفری، ضرورت برگزاری چنین ارتباطات و تجمع ها را نشان داد، به ویژه این كه هنرمندان از برگزاری این كلاس ها كه به نوعی آموزش معارف اسلامی بوده و زیرساخت های مورد نیاز آنان را برای كارهای فرهنگی و هنری ارایه می داد، اظهار رضایت كردند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی در این دوره ها، اشاره كرد و گفت كه چنین برنامه هایی با توجه به استقبال هنرمندان در آینده گسترش یابد.

بیست وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از 26 تا 30 بهمن و سی امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از پنجم تا 22 بهمن برگزار شد.

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: کلیسا , انگور چینی , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: