جشنواره بازی‌های رایانه ای محلی برای رقابت با همتاهای خارجی است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مسعود اطیابی افزود: بیشتر بازی های خارجی در كشور مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته اند و مهمترین دلیل این امر، كیفیت بالای بازی های خارجی در سطح گرافیكی ، رنگ بندی و پردازش بوده و به هر حال كیفیت این بازی ها از آثار داخلی بالاتر است.

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای به دست اندركاران عرصه گیم كمك می كند تا درصنعت بازی های رایانه ای با دیگر كشورها به رقابت بپردازند و از تجربیات آنها در این خصوص استفاده كنند.

كارگردان فیلم سینمایی 'اخلاقتو خوب كن' یادآور شد كه البته طبیعی است در این جشنواره اجازه حضور تمام بازی های رایانه ای خارجی داده نشود و آن به این دلیل است كه بسیاری از این تولیدات متناسب با اخلاق و شئونات جامعه ما نیست.

اطیابی توضیح داد: بازی های رایانه ای خارجی در كشور به دلیل تنوع در بازی ها و طراحی بنا برنوع علایق مخاطب، شناخته شده است و در این 12سال كه از ورود بازی ها رایانه ای به كشور می گذرد حضور این قبیل تولیدات در جمع خانواده ها بسیار چشمگیر بوده كه لازم است در این زمینه تدابیر مناسبی اندیشیده شود.

عضو كمیته ساماندهی صنوف سینمایی تاكید كرد: حضور بخش خصوصی در عرصه بازی های رایانه ای بسیار مفید است چراكه سرمایه گذاران داخلی با محصولات وتولیدات داخلی از نزدیك آشنا شده و در زمینه سرمایه گذاری در بین آنها رغبت ایجاد می شود و این از مهمترین دستاورد جشنواره به شمار رود.

به گفته اطیابی، حضور خانوداه ها در جشنواره باعث می شود تا آنان با انواع بازی ها از نزدیك آشنا شوند و شناخت دقیقی از سلایق و علایق فرزندان خود بدست آورند و در انتخاب بازی های رایانه ای انتخاب های مناسبی انجام دهند.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه سالجاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: بهار , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩ در تاریخ : 1391/2/20/3 - - گفته است :
دوست من سلام خوبی؟ موفق باشی فداتشم منتظر حضورت هستم زود بیا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: