كارهای تاكتیكی وزدن سرویس ودریافت در تمرین تیم ملی والیبال
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، دومین تمرین تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 با حضور15ورزشكار در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

بازیكنان اصلی شامل سعید معروف، فرهاد قائمی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، علیرضا نادی، محمد موسوی و فرهاد ظریف زیر نظر كادر فنی به كارهای تاكتیكی پرداختند.

بازیكنان ذخیره تیم ملی نیز زیرنظر'فابین ادواردو'مربی بدنساز تیم ملی بااستفاده از وزنه تمرینات بدنسازی انجام دادند.

درجریان تمرینات امروز بازیكنان حدود 30 دقیقه تمرین سرویس و دریافت داشتند كه درآن فرهاد ظریف، حمزه زرینی و فرهاد قائمی دریافت كننده ها بودندودیگربازیكنان به زدن سرویس پرداختند.

'احمد مساجدی' مترجم تیم ملی با دستگاه سرویس زن و 'خوان سیچلو' دستیار ولاسكو هم در كنار دیگر بازیكنان در حال زدن سرویس بودند.

درهنگام این تمرین،'شهرام محمودی' بااستفاده ازمیله ای، ارتفاع پرش بازیكنان رامحاسبه می كرد و'خولیو ولاسكو' سرمربی تیم ملی ایران نیز به دقت تلاش محمودی را زیر نظر داشت.

'پوریا فیاضی'در اواخر تمرین از سالن وزنه بیرون آمد و به انجام تمرین دریافت روی آورد.

مربیان ایرانی كه قبل از سفر به اروپا در تمرینات تیم ملی حضور داشتند امروز غایب بودند و تنها ناصر شهنازی و جهانگیر سیدعباسی در این تمرین حضور یافتند.

'علی حسین'از بازیكنان تیم ملی در جام جهانی ژاپن كه اینبار به اردوی تیم ملی دعوت نشده است و 'محمد محمدكاظم' كه بیش از یكسال است در مصدومیت بسر می برد در كنار ملی پوشان در حال وزنه زدن بودند.

'مهدی مهدوی' پاسور باتجربه كشورمان با یك ساعت تاخیر در تمرین حاضر شد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه برنامه های آماده سازی خود روز 25 اردیبشهت ماه برای برگزاری چند دیدار تداركاتی راهی جمهوری چك می شود.

ملی پوشان كشورمان خود را برای حضور در مسابقه های انتخابی المپیك 2012 لندن كه از 11 خرداد ماه در ژاپن آغاز می شود آماده می كنند.

3783/1590





:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: