هزینه استقراض یونان افزایش یافت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی یورو نیوز ابهام در اوضاع سیاسی یونان باعث شده است تا نرخ بهره اوراق قرضه این کشور بار دیگر افزایش یابد .

بر اساس این گزارش بدین ترتیب یونان برای فروش یک میلیارد و سیصد میلیون یورو اوراق قرضه خود بهره بیش از 4.69  درصد پرداخته است .

ساواس روبلیس ، کارشناس ارشد اقتصادی تاکید کرد ، یونانی ها نمی توانند به کمک های بین المللی نه بگویند ، چون در این صورت در آینده نزدیک ، اواسط یا اوخر سال آینده مجبور به ترک منطقه یورو می شوند .

خروج از منطقه یورو باعث می شود استاندارد زندگی در یونان هشتاد درصد سقوط کند . این در حالی است که نرخ بیکاری در یونان همچنان بر اثر ادامه سیاستهای ریاضت اقتصادی رو به افزایش است و هر روز بر جمعیت بیکاران یونانی افزوده می شود و نرخ بیکاری در این کشور حدود 40  درصد اعلام شده است .

الکسی سیپراس رهبر حزب چپگرای یونان ، موسوم به سیرزیا نیز تاکید کرد  چنانچه موفق به تشکیل دولت جدید این کشور شود تمام شرایط کمک مالی اتحادیه اروپا و صندوق جهانی پول به یونان را رد خواهد کرد . کارولوس پاپولیاس رییس جمهور یونان به الکسی سیپراس سه روز مهلت داده است تا دولت جدید یونان را تشکیل دهد . حزب سیرزیا که مخالف سیاست های ریاضت اقتصادی است در انتخابات روز یکشنبه یونان در جایگاه دوم از نظر تعداد آرای کسب شده قرار گرفت .





:: برچسب‌ها: سفر , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: