باخت سپاهان و برتری پرگل مقابل ملوان، تراكتورسازی را قهرمان می كند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، هر چند شانس سپاهان برای كسب عنوان نخست و ایستادن بر سكوی قهرمانی برای سومین سال متوالی بیش از دو تیم دیگر است اما فوتبال همواره پرازاتفاقات عجیب و بازی حادثه هاست و سه تیم سپاهان، تراكتورسازی و استقلال با درصد شانس های متفاوت می توانند قهرمان لیگ یازدهم شوند.

سپاهان در آخرین بازی از این رقابت ها در اصفهان میزبان تیم سقوط كرده مس سرچشمه است و حتی با كسب تساوی در این بازی، قهرمان این دوره از رقابت ها می شود.

اما در صورتی كه مقابل این تیم نتیجه را واگذار كند آن وقت شانس تیم های تراكتورسازی و استقلال برای قهرمانی بیشتر می شود.

تراكتورسازی تبریز در این هفته و بدون توجه به نتایج سایر دیدارها باید برای برد و كسب سه امتیاز بازی به مصاف ملوان برود تا جایگاه دومی خود را در جدول رده بندی حفظ كند و برای دوم شدن نیز باید گلهای بیشتری به ثمر رساند تا در صورت برتری پرگل استقلال مقابل نفت تهران این رده را از دست ندهد.

از سوی دیگر اگر سپاهان در بازی با مس سرچشمه بازنده از زمین خارج شود فرصت مناسبی دراختیار تراكتور سازی قرار می گیرد تا با به ثمر رساندن تعداد گل های بیشتر و از بین بردن تفاضل گل موجود بین این تیم و سپاهان (27 درمقابل 23) بر سكوی قهرمانی تكیه زند.

استقلال نیز شرایطی شبیه تراكتورسازی دارد و برای اینكه قهرمانی در لیگ را از آن خود كند باید منتظر اتفاقات عجیب در فوتبال باشد و با تعداد گل های بیشتر بر نفت تهران غلبه كند.

تمامی این احتمالات در صورتی كه سپاهان تنها یك امتیاز از بازی با مس سرچشمه بگیرد به هم خواهد خورد و دو تیم تراكتورسازی و استقلال برای كسب عنوان نایب قهرمانی شانس خود را امتحان خواهند كرد.

اما تراكتورسازی و ملوان تاكنون هفت بار در رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند كه نتیجه آن دو برد برای تراكتورسازی، دو برد برای ملوان و سه تساوی برای دو تیم بوده است.

دیدار این دو تیم همزمان با دیدار تیم های سپاهان با مس سرچشمه، استقلال با نفت تهران و فجر سپاسی با صبای قم راس ساعت 19.20 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام می شود.

7233/587





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: