سفرهای استانی تبلور عدالت خواهی و مردم مداری دولت های نهم و دهم است
نوشته شده توسط : brezzers

'علی اكبر شعبانی فرد' عصر پنجشنبه به مناسبت یكصدمین سفر استانی هیات دولت در گفت وگو با ایرنا افزود: سفرهای استانی هیات دولت موجب دلگرمی بیشتر مردم و تقویت ارتباط بین ملت و دولتمردان شده است.

وی ادامه داد: اعضای هیات دولت در سفرهای استانی از نزدیك نحوه اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای شهرستان ها را بازدید و پیگیری كرده و مستقیم با مردم دیدار و گفت و گو می كنند.

استاندار استان مركزی بیان كرد: سفرهای استانی از ابتكارات دولت های نهم و دهم است كه در چند سال گذشته سبب رشد و توسعه شهرها و شهرستان های مختلف كشور شده است.

شعبانی فرد ادامه داد: در سفرهای اول، دوم و سوم سفر رییس جمهوری به این استان بسیاری از مشكلات مردم رفع شده و در این مدت طرح های زیادی به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان كرد: عملكرد موفق دولت بویژه در سفرهای استانی می تواند الگویی ارزشمند و اثرگذار برای دولت های بعدی باشد.

استاندار استان مركزی تاكید كرد: تلاش های بی وقفه دولت های نهم و دهم موفقیت و اقتدار كشور را در عرصه های مختلف رقم زد و مردم با استقبال از رییس جمهوری در سفرهای استانی از تلاش های هیات وزیران قدردانی می كنند.

شعبانی فرد یادآور شد: مردم مهم ترین و مستحكم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و دولت های نهم و دهم با انجام سفرهای استانی موجب تقویت این مولفه مهم شده اند.

517/507/ 684





:: برچسب‌ها: سفر , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: