نمایشگاه بین المللی فنی بلگراد با حضور 23 كشور گشایش یافت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'میلوش بوگارین' رییس اتاق بازرگانی صربستان روز دوشنبه در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت كه نمایشگاه ابزار آلات و دستاوردهای فنی از قدیمی ترین رویداد های نمایشگاهی و مهم ترین وقایع اقتصادی و تكنولوژیكی صربستان و جنوب شرقی اروپا به شمار می رود كه تاثیر زیادی در توسعه صنایع كشور و منطقه دارد.

وی با اشاره به اینكه قدمت نمایشگاه ابزار آلات و دستاوردهای فنی بلگراد به سال 1937 میلادی بر می گردد، گفت كه این نمایشگاه موجب گسترش امكانات كنونی صنایع و برقراری ارتباط بیشتر برای كسب و كار جدید می شود.

رییس اتاق بازرگانی صربستان همچنین برپایی چنین نمایشگاهی را انگیزه ای بزرگ برای خروج تدریجی از بحران های اقتصادی خواند و گفت كه حضور نمایندگان صنایع و شركت های متعدد داخلی و خارجی تاكیدی بر این امر است.

در پنجاه و ششمین نمایشگاه ابزار آلات و دستاوردهای فنی بلگراد 116 اختراع جدید فنی به نمایش گذاشته شده كه بیشترین رقم از این اختراعات در زمینه سیستمهای رایانه ای و سیستمهای هدایت كننده گزارش شده است.

50 مورد از اختراعات جدید در این نمایشگاه مربوط به صنایع داران صربستان است.

همچنین در این نمایشگاه پنج روزه كه تا 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، فنآوری های جدید در زمینه های رباتیك، اتوماسیون، ارتباطات بی سیم، مهندسی برق، الكترونیك، صنعت روشنایی، مهندسی فرآیند، تهویه مطبوع ارائه شده است.

در این نمایشگاه علاوه بر صربستان، نمایندگانی از كشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، بلژیك، اسلواكی، جمهوری چك، كرواسی، بوسنی و هرزگوین، یونان، هلند، تركیه، مجارستان، بلغارستان، اسلوونیا، روسیه، چین و ... شركت فعال دارند.

در پایان نمایشگاه فنی امسال بلگراد مانند هر سال به موفق ترین غرفه ها جوایز سنتی نمایشگاه یعنی 'گامی به سوی آینده' اختصاص داده می شود.

اروپام**2061**1596





:: برچسب‌ها: هنر , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: