نهاد عقیدتی سیاسی حاصل نگاه ژرف و اصولی امام خمینی (ره) است
نوشته شده توسط : brezzers

حجت الاسلام ابوتراب بهرامی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی از پایگاههای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است كه نظارت و رعایت شئون اسلامی و ارتقای معنویت از مهمترین ماموریتهای این سازمان به شمار می رود.

وی اضافه كرد: همه افراد با تمام توان برای بهبود اخلاق در جامعه و نزدیك شدن به اخلاق اسلامی در جامعه بكوشند.

وی اظهار كرد: در این میان نیروی انتظامی به دلیل ماموریت های ویژه و مهم ماموران آن در راه مقابله با بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی یكی از مهمترین اركان حفظ اخلاق و شئونات اسلامی به شمار می رود و عقیدتی سیاسی در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری با تاكید بر هوشیاری و مراقبت تمامی افراد جامعه برای مقابله با هجمه های بی شمار دشمنان در دنیای امروز افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، كمر همت به مقابله جدی با توسعه ایران اسلامی بسته اند و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نمی كنند.

حجت الاسلام بهرامی جنگ نرم را یكی از مهمترین موضوعات مورد تاكید دشمنان برای تاثیرگذاری بر مردم ایران دانست و گفت: باید با تمام توان بصیرت خود را افزایش دهیم تا در مقابل تهدیدات نرم استكبار جهانی مصون مانده و آنها را شكست دهیم.

وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در آذربایجان غربی برای مقابله با جنگ نرم، نیروی انتظامی این استان را نهادی تاثیرگذار در این خصوص دانست و خواستار تداوم روزافزون این تلاشها شد.

در این آیین حجت الاسلام موحدیان به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات حجت الاسلام غلامی قدردانی شد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر فضای حاكم بر نیروی انتظامی، فضایی اسلامی و انقلابی است و این امر مورد تایید و تاكید بسیاری از مردم و صاحبنظران نیز هست.

وی پوشش مناسب اسلامی را از مولفه های اساسی خانواده های كاركنان ناجا برشمرد و اضافه كرد: این حاكمیت اسلامی موجب شده است كاركنان نیروی انتظامی با تمام توان در راه اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه نیز كوشا باشند.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اعتقادی برای كاركنان و خانواده های ناجا را از رئوس برنامه های عقیدتی سیاسی ناجا در سالهای اخیر ذكر كرد و گفت: گسترش فرهنگ نماز، اجرای مستمر جلسات آموزشی بصیرت و اجرای برنامه های مختلف قرآنی در بین كاركنان و خانواده ها از جمله اقداماتی است كه در راستای اعتلای فرهنگی خانواده ناجا در این سالها انجام شده است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به برنامه های ویژه این سازمان برای مراكز آموزشی ناجا اظهار كرد: مراكز آموزش سربازی، آموزشگاههای تخصصی ویژه درجه داری و افسری و دانشگاه نیروی انتظامی پایگاههایی هستند كه بیشترین تمركز سازمان عقیدتی سیاسی برای اجرای برنامه های فرهنگی بر روی آنها متمركز شده است.

حجت الاسلام بهرامی سازمان عقیدتی سیاسی را سازمانی فرهنگی دانست و افزود: مسوولیت تعلیم و تربیت و ارتقای بینش سیاسی اجتماعی كاركنان در قالب مراسم ویژه، سخنرانی، چاپ و انتشار نشریات و مجلات مختلف و مسابقات ورزشی بر عهده این سازمان است كه اهتمام ویژه ای نیز در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی پنج ساله این سازمان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار كرد: در این راستا دو برنامه ویژه با محوریت خانواده ها و بازنشستگان طراحی شده كه در این راستا اقدامات خوبی نیز تدوین و اجرا خواهد شد.

8136/581/245





:: برچسب‌ها: عکس , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: