شمار پرونده های فساد بزرگ مالی بیش از یكصد مورد است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' غلامحسین محسنی اژه ای ' امروز - سه شنبه - در حاشیه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینكه پرونده فساد بزرگ مالی هنوز بسته نشده است امكان دارد به شمار متهمان آن افزوده شود و حتی از برخی افراد به عنوان مطلع تحقیقاتی صورت گیرد.

دادستان كل كشور ادامه داد: به طور حتم دستگاه قضایی هرتعداد پرونده كه به دادگاه ارسال شود، مردم و اصحاب رسانه را مطلع خواهد كرد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سووال یكی از خبرنگاران مبنی بر اینكه چرا برخی متهمان اصلی جزو 32 نفر متهم پرونده فساد بزرگ مالی نبوده اند گفت: برخی از متهمانی كه تا كنون محاكمه شده اند، از متهمان اصلی بوده اند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده هر كسی كه تكمیل شود به دادگاه ارسال خواهد شد و پرونده این 32 نفر صرفا به دلیل تكمیل شدن زودتر از سایر متهمان، به دادگاه ارسال شد.

محسنی اژه ای افزود: به طور حتم، همه این متهمان، متهم اصلی نیستند و كسی كه اتهام سنگین تر دارد به عنوان مفسد فی الارض برایش كیفرخواست صادر شده است و برخی از افراد نیز هستند كه اتهام شان سبك تر است و عنوان در كیفرخواست برای آنها اتهام مفسد فی الارض گرفته نشده است.

اجتمام**9140**1313**1569**





:: برچسب‌ها: لندن , بهار , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: