حضور حداكثری مردم در انتخابات خنثی كننده توطئه های دشمنان است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، محمد حسین جهانبخش دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: امروز دشمن در مقابل بیداری اسلامی كشورهای مسلمان ، همه حربه ها، تهدیدها ، جنگ نرم فرهنگی و جنگ نرم اقتصادی را برای ناكارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش گرفته است.

وی اضافه كرد: ایران اسلامی در مقابل همه این توطئه ها ، كشوری مستقل، باعزت و مقتدر در منطقه و جهان محسوب می شود و با توكل بر خدا و اعتماد به نفس به توسعه اقتصادی، فرهنگی، پزشكی و نظامی كه از جمله مهمترین جلوه های كارآمدی نظام به شمار می روند، رسیده است.

جهانبخش با بیان اینكه حضور حداكثری مردم در انتخابات، بیانگر اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است ، اضافه كرد: اعتماد مردم به نظام سرمایه گرانسنگی است كه لازمه بقای نظام است.

وی افزود: از 45نفر ثبت نام شده برای انتخابات هشت نفر انصراف، 12 نفر رد صلاحیت و 25نفر تایید صلاحیت شده اند كه از این تعداد چهار نفر دكتر و مابقی لیسانس و فوق لیسانس هستند.

جهانبخش دربخش دیگری از سخنان خود درمورد استخدام در وزارت نفت گفت: با رایزنی ها و پیگیری های مستمر مسوولان ، زمینه اشتغال و جذب سهمیه 50درصدی در شركت نفت برای جوانان بوشهری فراهم شده است.

جهانبخش اضافه كرد: پس از تحقق این سهمیه ، به دنبال محقق شدن سهمیه های باقی مانده از سال های 85 تا 89 هستیم.

وی افزود: همچنین سهمیه ایثارگران استان كه 455 نفر است همچنان محفوظ است و با توجه به لحاظ كردن سهمیه جانبازان 25درصد نیز زمینه استفاده از این سهمیه در استان بوشهر فراهم شده است.

استاندار بوشهر اظهارداشت: تاكنون 208 سهمیه استخدامی انتقال نیروهای قراردادی به شهرستان ها گرفته شده است و امكان گرفتن سهمیه بالاتر نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینكه 292سهمیه استخدامی جدید نیز برای استان گرفته شده است گفت: برای سال آینده درمجموع یك هزار و 100سهمیه گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر نیز گفت: تاكنون تعامل خوبی بین مسوولان هیات های بازرسی و نظارت در استان فراهم است و برای برگزاری انتخابات در 650 شعبه اخذ رای در استان هیچ مشكلی وجود ندارد.

محمد حسن شنبدی افزود: همچنین با توجه به اینكه 90درصد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان به صورت رایانه ای انجام می شود و این اولین تجربه است همه امكانات سخت افزاری در حوزه فناوی اطلاعات در استان فراهم است.

وی بیان كرد: تاكنون 15 مانور در بخش های مختلف در زمینه انتخابات در استان بوشهر با موفقیت برگزار شده و شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشكوه در این استان آماده است.

شنبدی با بیان اینكه دشمن به دنبال اختلال در انتخابات است اضافه كرد: با توجه به اینكه ایران اسلامی امروز در منطقه و فضای بین الملل به الگو تبدیل شده ، دشمن با استفاد از حربه حضور حداقلی مردم به دنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از فضای رسانه ای و برجسته كردن بحران های كاذب، ایجاد نگرانی و ترس از وضعیت اقتصادی، زیرسووال بردن دستاوردهای نظام و شبه افكنی، به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای است. ك/2

629/539 /679





:: برچسب‌ها: طبیعت , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: