جعبه سیاه هواپیمای سوخو سقوط كرده روسیه در اندونزی پیدا شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبكه خبر آسیا، 'كتیوت پاروا' رییس تیم جستجو در این باره گفت: جعبه سیاه این هواپیمای روسی كه در فاصله 100 متری از دم هواپیما پیدا شده است، می تواند نشان دهد چگونه یك خلبان با تجربه با كوه آتشفشان برخورد كرده است.

ارتباط رادیویی این هواپیما روز چهارشنبه هفته گذشته زمان كوتاهی پس از پرواز قطع و سپس از صفحه رادار ناپدید شد.

جعبه سیاه این هواپیما كه بر اثر سوختگی سیاه شده است به كمیته ملی امنیت حمل و نقل تحویل داده خواهد شد و سپس با كمك بیش از 70 متخصص روسی مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود كه آیا علت این سقوط مسائل فنی و یا اشتباهات انسانی بوده است.

تیم جستجو در مورد آسیب های وارده به جعبه سیاه این هواپیما و آیا اینكه جعبه سیاه به گونه ای است كه بتواند علت سقوط را مشخص كند، اظهار نظری نكرده اند.

این هواپیما پس از پرواز از جاكارتا قصد داشت در یك پرواز نمایشی 40 دقیقه ای توانایی های خود را به نمایش بگذارد. یك كمیته حقیقت یاب روسی نیز ادعا كرده است كه شواهدی وجود دارد كه نشان می دهد كه استانداردهای لازم در این پرواز رعایت نشده است.

از بخش های مبهم در مورد این سقوط این است كه چرا خلبان پیش از ناپدید شدن و برخورد به كوه آتشفشانی هنگامی كه در ارتفاع 10 هزار پایی بوده، خواستار كاهش ارتفاع خود تا 6 هزار پایی شده است.

سرنشینان این هواپیما كه گفته می شود 45 نفر بوده اند، نمایندگان هوانوردی و خطوط هوایی اندونزی به همراه هشت خدمه روسی ، چهار تن از كاركنان شركت 'سوخو' و دو شهروند آمریكایی و فرانسوی بودند كه همگی در جریان این سقوط جان خود را از دست دادند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: