بیش از 40 مركز آموزشی علمی كاربردی شهرداری ها در كشور فعال هستند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'حسین رجب صلاحی' روز چهارشنبه در همایش سراسری 'برون سپاری' در گرگان افزود: وجود بیش از 40 مركز آموزشی علمی كاربردی، سازمان شهرداری ها را در دومین جایگاه بعد از سازمان جهاد كشاورزی قرار داده و این امر مقدمه ای برای راه اندازی دانشگاه اختصاصی برای شهرداری ها است.

وی تصریح كرد: بسترسازی برای ایجاد مراكز علمی و آموزشی و دانشگاه در زمینه امور شهرداری ها یكی از اهداف اصلی سازمان شهرداری های كشور است.

رجب صلاحی با اشاره به تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی به عنوان یكی دیگر از اهداف كلان سازمان شهرداری ها در پنج سال آتی خاطرنشان كرد: تاكنون بیش از دو هزار شغل استاندارد برای این طرح در نظر گرفته شده و دوره ها و پودمان هایی نیز در این زمینه تدوین و طراحی شده است.

وی افزود: تمام برنامه های استانداردسازی مشاغل و نظام جامع شهرداری ها در چهارچوب ایزو 10015 راه اندازی می شود.

وی هم چنین با اشاره فعالیت های پژوهشی و علمی سازمان شهرداری ها در زمینه ها و محورهای مختلف این سازمان افزود: تاكنون افزون بر یكصد عنوان كتاب تدوین و 70 كتاب نیز چاپ و منتشر شده است.

وی با بیان این كه آموزش مكاتبه ای بهترین راه حل برای گسترش محدوده آموزش ها و كاهش هزینه هاست، اعلام كرد: آموزش مكاتبه ای از سه سال پیش در دهیاری ها آغاز شده و المپیاد آن ها امسال برگزار می شود.

وی افزود: هفت هزار دهیار در سال 88 ، 12 هزار دهیار در سال 89 و 15 هزار دهیار نیز امسال به صورت مكاتبه ای تحت آموزش قرار گرفتند.

رجب صلاحی با اشاره به این كه مباحث اقتصادی از مهم ترین مباحث هستند، گفت: همایش برون سپاری گرگان دومین همایش در زمینه اقتصادی است و اولین همایش با موضوع مهم ترین ظرفیت های خصوصی سازی در همدان برگزار شد.

602/508





:: برچسب‌ها: هندوستان , نشان , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: