دعوت دو تشكل سیاسی از مردم برای حضور حداكثری در انتخابات
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در بیانیه كانون دانشگاهیان ایران اسلامی كه به امضای بیش از یك هزار عضو آن رسیده، آمده است: در این مقطع از زمان به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، جهان وارد یك پیچ بزرگ تاریخی شده و تحولات بین المللی و منطقه ای موجود باعث شده كه انتخابات پیش رو به عنوان حساس ترین انتخابات مجلس بعد از انقلاب اسلامی قلمداد شود.

این بیانیه می افزاید: مردم در این شرایط تعیین كننده، به اتخاذ مهمترین انتخاب، تصمیم و تدبیر خود دست می زنند.

جبهه دانشگاهیان ایران اسلامی خاطرنشان كرد: در این شرایط، درك مطالبات مردم و تلاش برای پاسخگویی شایسته به آنها برای گشوده شدن یك افق روشن و دستیابی به قله های افتخار، فرصتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود تا حضور مردم در صحنه ها و عرصه های گوناگون اجتماعی و سیاسی تداوم و استمرار یابد.

در این بیانیه همچنین آمده است: از همه اقشار خردمند و آگاه ملت بزرگ ایران دعوت می كنیم كه با هدف اثرگذاری بر جریان سیاست و حكومت در جمهوری اسلامی ایران، ارتقای حیثیت ملی و منطقه ای و بین المللی ایران، بی اثر سازی دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم، كمك به پیشرفت همه جانبه و متوازن و عدالت محور كشور، روز 12 اسفند پای صندوق های رای، پر شور حضور یابند و گامی اساسی در راه تعیین سرنوشت خود بردارند و به افرادی رای دهند كه هم تعهد و هم تخصص مورد نیاز قوه مقننه كشورمان را دارا باشند.

جبهه بصیرت و بیداری اسلامی نیز با صدور بیانیه ای از مردم شریف كشورمان دعوت به عمل آورد تا مشاركتی ماندگار به وسعت تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در معرض نگاه جهانیان قرار دهند.

در این بیانیه آمده است: 12 اسفندماه زنگ انتخابات در پهنه میهن اسلامی طنین انداز می شود تا سیمای پرغروری از بركت، آبادانی و عظمت در كالبد نظام ولایی و مردم مدار ایران به جریان افتد.

این بیانیه می افزاید: در این روز سعادتمندی، قدم به قدم رای دهندگان تا رسیدن به پای صندوق های رای، تعبیری روشن از وفاداری و آری دوباره ملت بزرگ ایران به جمهوری اسلامی است و به قطع و یقین در شریان های این تجدید پیمان ، خون تازه ای به رنگ تضمین سلامت وطن عزیزمان و پیشرفت های آتی نظام متجلی خواهد شد.

سیام**7378**2026





:: برچسب‌ها: فلوریدا , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: