شبكه ارتباطات رادیویی مدیریت سوانح در هلال احمر تقویت می‌شود
نوشته شده توسط : brezzers

' محمود مظفر ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: با توجه به اهمیت وجود شبكه ارتباطات رادیویی در راستای انجام عملیات های امدادرسانی مطلوب، به زودی شبكه ارتباطات رادیویی این سازمان در همه مراكز استان های كشور تقویت خواهد شد.

وی افزود: ارتباطات رادیویی در تعداد فزاینده‌ای از خدمات همچون دفاع ملی، ایمنی عمومی، پخش همگانی، ارتباطات تجاری و صنعتی، ارتباطات هوانوردی و دریایی، ناوبری، ارتباطات شخصی و انواع عملیات های مختلف جستجو و نجات در حوادث و سوانح كاربرد دارد.

رییس سازمان امداد و نجات اظهار داشت: در یك محیط پویا و متحرك كه ممكن است ارتباطات از طریق سیم در دسترس نباشد یا در مواقع قطعی ارتباط همچون موقعیت‌های اضطراری عمومی و پیچیده در حوادث طبیعی، دسترسی به ارتباطات رادیویی ممكن نباشد، توسعه و تقویت شبكه ارتباطات رادیویی مدیریت سوانح ضرورتی انكار ناپذیراست.

به گفته مظفر، هم اكنون متخصصان و كارشناسان مدیریت بحران و سوانح در مركز فرماندهی سانحه ( EOS ) سازمان امداد و نجات به صورت 24 ساعته تمام حوادث داخلی را رصد می ‌كنند و اطلاعات را به ارگان‌های ذیربط از جمله سازمان مدیریت بحران ،اورژانس، ستاد حوادث غیرمترقبه وزارت كشور، نیروی انتظامی و آتش نشانی انتقال می ‌دهند.

اجتمام**7029 ** 1569**





:: برچسب‌ها: مدل , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: