فیلم 'اینجا بدون من' وارد شبكه نمایش خانگی شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از موسسه رسانه‌های تصویری، فیلم سینمایی ' اینجا بدون من' به كارگردانی بهرام توكلی به مدت 97 دقیقه در گونه اجتماعی برای مخاطبان بزرگسال وارد شبكه نمایش خانگی شد.

این فیلم با نقش آفرینی فاطمه معتمد آریا، پارسا پیروزفر، نگار جواهریان، صابر ابر قصه خانواده‌ای را روایت می‌كند كه برای رفع معلولیت دختر خانواده تلاش می كنند اما ورود یك غریبه زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می سازد.

'اینجا بدون من' در نخستین حضور خود در بخش مسابقه سینمای جهان سی وپنجمین جشنواره مونترال توانست جایزه بهترین بازیگر زن را با نقش‌آفرینی فاطمه معتمدآریا دریافت كند و تاكنون در جشنواره هایی از جمله جشنواره بین‌المللی 'هامبورگ'، 'ریو دوژانیرو'، جشنواره سالانه فیلم‌های ایرانی در مركز فیلم 'جین سیسكل شیكاگو'، 'پام اسپرینگز' و پونه هند نیز شركت داشته است.

'شاعر زباله ها' و مستند 'كاندیداتور' دو محصول دیگر سینمای ایران نیز در هفته گذشته از سوی موسسه رسانه های تصویری وارد شبكه نمایش خانگی شد.

فیلم سینمایی 'شاعر زباله ها' به كارگردانی محمد احمدی و نقش آفرینی لیلا حاتمی، فرزین محدث و صابر ابر نیز ماجرای رفتگر جوانی است كه عاشق ادبیات بوده و همیشه در ذهن خود آرزو داشته كه دانشجوی رشته ادبیات باشد، وی از طریق جمع‌آوری زباله‌ها از درب منازل پی به اسرار و رازهای درون خانه‌ها می‌برد تا اینكه او درگیر ماجراهای عاطفی و اجتماعی می‌شود و ... .

مستند 'كاندیداتور' به كارگردانی محمد درمنش نیز درخصوص مصاحبه نه چندان جدی یك مستندساز با مردم و كاندیداهای نه چندان جدی ریاست جمهوری است.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: