روحانیون كردستان هتك حرمت نظامیان آمریكا به قرآن را محكوم كردند
نوشته شده توسط : brezzers

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس كردستان شامگاه دوشنبه در آیینی كه به همین منظور برگزار شد، با محكوم كردن هتك حرمت نظامیان آمریكایی به ساحت مقدس قرآن كریم گفت: یكی از مهمترین نعمت های الهی به بشریت دین كامل و جامع اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین 'محسن حیدریان' افزود: حاكمیت دینی و شكل گیری نظام مبتنی بر آموزه های اسلامی همواره تضمین كننده تعالی و عزت مسلمانان است و در این راستا دشمنان اسلام كوشیده اند تا از تحقق این مهم جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مجلس یكی از نهادهای حساس و تاثیرگذار در نظام مقدس اسلامی است و در نظام تك پارلمانی ایران اسلامی از جایگاه والایی در بحث قانون گرایی و نظارت بر اجرای قوانین دركشور برخوردار است.

حجت الاسلام حیدریان از استقلال همه جانبه كشور در عرصه های مختلف و حاكمیت ارزش های والای اسلامی به عنوان دو عامل غیرقابل قبول برای دشمنان نظام اسلامی نام برد كه همواره مورد هجوم گسترده تبلیغاتی آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس كردستان با تاكید بر هوشیاری و بصیرت روزافزون مردم در عرصه های مختلف گفت: نباید كاستی ها و مشكلات را به پای دین و حاكمیت دینی گذاشت و عملكرد ضعیف برخی مدیران را پای حاكمیت دینی نوشت.

533





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , کالیفرنیا , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: