نوشته شده توسط : brezzers

'علی اشكانی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یكی از اقداماتی كه در تدوین و اجرای برنامه های آماده سازی برای كادر فنی مهم به شمار می رود، شناخت كافی از توان فنی و تكنیكی جوانان فرنگی كار است كه ماههاست در اردوهای آماده سازی مشغول تمرین هستند.

وی افزود: به همین دلیل باید این فرنگی كاران در یك میدان تداركاتی محك بخورند و نقاط ضعف و قوت خود را در مصاف با حریفان آشكار سازند. حضور در یك تورنمنت بین المللی معادل با برگزاری چندین مرحله اردوی آماده سازی است.

اشكانی با اشاره به حضور عبداله چمن گلی در راس امور تیم كشتی فرنگی جوانان تصریح كرد: خوشبختانه پس از تغییر و تحولات فدراسیون كشتی شاهد تغییرات مثبت و سازنده ای در راس امور فرنگی كاران بودیم. چمن گلی یكی از مربیان شناخته شده و باتجربه كشتی فرنگی كشورمان محسوب می شود كه روزهای پرفراز و نشیبی را گذرانده و كوله باری از تجربیات ارزشمند را با خود به رده جوانان آورده است.

كاپیتان تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان در المپیك 2004 آتن ادامه داد: مربیگری در رده جوانان و نوجوانان از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، چراكه این كشتی گیران باید در آینده ای نزدیك جایگزین ملی پوشان بزرگسال شوند و از نام و جایگاه كشتی ایران در میادین بین المللی به خوبی دفاع كنند.

مسابقات بین‌المللی كشتی آزاد و فرنگی سیراكوف بلغارستان طی روزهای 25 تا 28 اسفندماه در شهر وارنا بلغارستان برگزار می‌شود.

9162**1553





:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بلکلاو(شراب عشق) در تاریخ : 1390/12/9/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز به منم سر بزن اگه هم تمایل به تبادل لینک هستی بگو با چه اسمی بلینکمت
موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: