مرحوم ابوالحسنی در مبارزه با فرقه ها عملكرد بسیارعالی داشت
نوشته شده توسط : brezzers

'غلامعلی حدادعادل' سه شنبه شب در مراسم یادبود حجت الاسلام' علی ابوالحسنی' محقق و دانشمند برجسته عرصه فقه در پژوهشكده فرهنگ و هنر اسلامی گفت: ابوالحسنی معروف به منذر عملكرد مثبتی نسبت به شخصیت شناسی مشروطیت را انجام داد.

وی با بیان اینكه هنوز بسیاری ایشان را نشناخته اند، اظهار داشت: مرحوم منذر از شاگردان برجسته آیت الله لنكرانی بود كه در عرصه فقه و دانش تلاش های بسیاری را انجام داده و كتاب های تحقیقی مختلفی را به رشته تحریر درآورد.

حداد عادل آخرین نوشته مرحوم منذر با عنوان بوسه بر خاك را بسیار جامع دانست و گفت: این كتاب درباره فردوسی و شاهنامه نگارش شده و اثری جامع و كامل به شمار می رود.

رییس كمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: مرحوم منذر شخصیتی متعهد، شجاع و كوشا در عرصه علم، دین و دانش بود كه این شایستگی را در آثارش مشاهده می نماییم.

وی ادامه داد: مرحوم منذر با آنكه در رشته ادبیات تحصیل نكرد اما در این حوزه زحمات بسیاری را متحمل شد.

حداد عادل خصوصیات دیگر مرحوم منذر را پركاری و كم ادعایی دانست و اظهار داشت: مرحوم منذر شخصیتی پركار بود كه سالی یك كتاب را به رشته تحریر درمی آورد و از لحاظ كم ادعایی نیز هیچگاه دارای تبلیغات و تشریفات نبود.

مراسم یادبود مرحوم ابوالحسنی (منذر) سه شنبه شب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نویسندگان در پژوهشگاه فرهنگ و هنر اندیشه اسلامی برگزار شد.

1592 /سیام/ع.ق





:: برچسب‌ها: سگ , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: