تصویربرداری 'دختران حوا' در غرب تهران ادامه دارد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا،مجموعه تلویزیونی 'دختران حوا' یك دارم اجتماعی است كه می كوشد نكته های آموزشی را در قالب یك روایت داستانی به مخاطب خود انتقال دهد.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه كنندگی 'عزیز علیزاده' و 'علی اكبر جناغی' به سفارش گروه فرهنگی و اجتماعی شبكه تهران تولید می شود.

تهیه كننده 'دختران حوا' درباره روند ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان سریال درباره زنی به نام ثریا است كه وی در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از 'شیوا' مددكار زندان كمك می طلبد.

علیزاده افزود: این سریال قصد دارد در خلال داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه كه با فرهنگ های متفاوت زندگی می كنند، به تصویر بكشد.

وی با بیان اینكه 'دختران حوا' در 30 قسمت 30 دقیقه ای تولید می شود، ادامه داد: در این مجموعه 'یكتا ناصر' در نقش شیوا، 'پوریا پورسرخ' در نقش بهزاد، 'امیر حسین رستمی' در نقش مسعود آزاد، 'نیما شاهرخ شاهی' در نقش كامران، 'گوهر خیر اندیش' در نقش ثریا و 'ایرج راد' در نقش دكتر شمس جلوی دوربین رفتند.

كار نگارش فیلمنامه این اثر بر اساس طرحی از زاهیار سعدوندیان به پایان رسیده و 'امید عابدینی' كار تدوین همزمان این مجموعه را انجام می دهد.

فراهنگ** 2025





:: برچسب‌ها: شهری , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: