كاهش 2/14 درصدی تلفات رانندگی در 10 ماهه امسال
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار اسكندر مومنی روز چهارشنبه در دیدار با ' جیهان طاویلا ' نماینده سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران افزود: كاهش تلفات رانندگی در كشور درحالی است كه در این مدت یك میلیون و 460 هزار خودروی جدید به همراه 800 هزار موتورسیكلت در مراكز شماره گذاری ناجا شماره گذاری شده است.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده شمار تصادفات نیز 20 درصد كاهش یافت و این در حالی است كه در سال 85، 27 هزار نفر در تصادفات رانندگی كشته شدند اما امروز با وجود افزایش دو برابری خودروها و حجم بالای سفرهای برون شهری، میزان تلفات به 20 هزار نفر كاهش یافته است

مومنی تاكید كرد ایران كشوری پهناور است و بیشتر سفرها به صورت زمینی انجام می شود و پلیس راهور با انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ ساز ،توانسته است در كمتر از یك سال میزان كشته ها را 3 هزار نفر كاهش دهد.

وی گفت: در سال جاری با فرهنگ سازی رسانه ای و ارایه سه رویكرد جدید توانستیم تلفات حوادث رانندگی و ترافیكی را در جاده های سراسر كشور كاهش دهیم.

مومنی افزود: بازنگری و تصویب قانون جدید جرایم رانندگی از ابتدای اردیبهشت ماه، اقدامات آموزشی و فرهنگی و استفاده از فناوریهای نوین از سوی پلیس راهور سه عامل كاهش تلفات حوادث رانندگی و ترافیكی در جاده های كشور بوده است.

وی افزود: داشتن خودروی ایمن و راه ایمن حق مردم است و در صورتی كه در تصادفات، راه یا خودرو تاثیرگذار باشد نقش آن مشخص می شود.

اجتمام**7029 ** 1569**





:: برچسب‌ها: زن , آبی , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: