نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا،'جواد اوجی' گفت: در مذاكرات انجام شده میان مقام های دو كشور، پاكستان خواستار افزایش حجم صادرات گاز ایران به این كشور شده است.

وی با بیان این كه براساس قرارداد امضا شده، ایران از فروردین 1393 صادرات گاز به پاكستان را آغاز خواهد كرد، افزود: پاكستان در مذاكرات خود خواستار افزایش حجم واردات گاز از ایران شده است.

به گزارش شبكه اطلاع رسانی نفت و انرژی ، اوجی تصریح كرد كه افزایش حجم صادرات گاز به پاكستان نیازمند الحاقیه ای جدید است كه با در نظر گرفتن جنبه های مختلف همچون قیمت تنظیم خواهد شد.

براساس این گزارش، ایران و پاكستان آخرین ضمیمه قرارداد صادرات گاز را در 23 خرداد سال گذشته در اسلام آباد امضا كردند.

با نافذ شدن این قرارداد، ایران از سال 2014 میلادی، سالانه هشت میلیارد و 700 میلیون متر مكعب گاز به پاكستان صادر خواهد كرد.

**استقبال پاكستان از شركت های پیمانكار ایرانی برای ساخت خط لوله گاز

مدیرعامل شركت ملی گاز ایران،‌ همچنین از آمادگی پاكستان برای حضور شركت های پیمانكار ایرانی در ساخت خط لوله گاز در خاك این كشور خبر داد.

اوجی گفت: مقام های پاكستانی اعلام كرده اند كه كشورشان آماده واگذاری ساخت خط لوله گاز این كشور به شركت های پیمانكار ایرانی است و آنها می توانند بدون ترك تشریفات در مناقصه ساخت این خط لوله گاز شركت كنند.

وی اظهار كرد: شركت ملی گاز ایران نیز از پیمانكاران ایرانی خواسته است برای حضور در مناقصه ساخت این خط لوله 42 اینچ 700 كیلومتری اعلام آمادگی كنند.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: