دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مجاهدت‌های بهترین فرزندان این سرزمین است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،جمعی از مدیران و كاركنان نهاد ریاست جمهوری با حضور در منزل شهید محمدحسین جلالی‌زاده و دیدار با پدر بزرگوار وی تاكید كردند: حضور در جمع خانواده شهیدان را انجام وظیفه به تكلیف خویش در راستای ارج نهادن به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ بهترین فرزندان این سرزمین، یعنی شهیدان و رزمندگان اسلام می‌دانند.

در این دیدار'غلامعلی جلالی‌زاده 'پدر شهید 'محمدحسین جلالی‌زاده' از آزادگان و جانبازان شیمیایی با اشاره به ویژگی‌های والای شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: محمد حسین در حالی كه وضعیت جسمی مناسبی نداشت عازم جبهه‌های جنوب شد .

وی ادامه داد : هنگامی كه به او گفتیم بهتر است كمی صبر كنی تا بهبودی یابی و بعد به جبهه بروی در پاسخ به من و مادرش گفت كه یقین دارم در جبهه شفا خواهم گرفت، رفت و پس از یك هفته خبر شهادتش را برای ما آوردند.

شهید 'محمد حسین جلالی‌زاده' در سن 17 سالگی پس از آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از 13 سال پیكر پاكش نزد خانواده‌اش بازگشت.

در این دیدار كه 'شهبازی'، حجت‌الاسلام 'فولادی' و جمعی از مدیران و كاركنان نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند لوح تقدیری با امضاء رییس‌جمهور به پدر شهید جلالی‌زاده اهداء گردید.

وی نیز یك جلد كتاب خاطرات خویش با عنوان 'حاجی صلواتی' را به رییس جمهوری هدیه داد.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: