سند چشم انداز حج تدوین می شود
نوشته شده توسط : brezzers

حجت الاسلام 'سیدعلی قاضی عسگر' روز پنجشنبه در 'همایش روحانیون عمره منطقه خراسان' در مشهد با اشاره با اهداف تعریف شده برای حج افزود: ایجاد تحول روحی، اخلاقی و فرهنگی زائران، توسعه پیوند اخوت دینی بین مردم، تقویت تقریب مذاهب، نزدیك شدن پیروان اسلام به یكدیگر و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در دنیا' از جمله اهداف حج است.

نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفت: تحقق این اهداف باید بیش از پیش مورد توجه روحانیون كاروانهای عمره قرار گیرد.

او فضای بین المللی حج را بهترین فرصت برای انتقال پیام اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی به مردم جهان و شبهه زدایی دانست و افزود: بدین منظور طرحهای بزرگی در حوزه مقابله با وهابیت و جنایات انجام شده از سوی آنان، در دستور كار است.

حجت الاسلام قاضی عسگر با اشاره به انتشار بیش از 900 كتاب در حوزه پاسخگویی به شبهات دینی اظهارداشت: سالانه 30 هزار دانشجو و استاد به عمره اعزام می شوند كه اگر روحانیون كاروانها نتوانند سوالات بیشمار آنان را پاسخ دهند نمی توانند این قشر را قانع كنند.

وی در باره سهمیه اعزام سالانه عمره هم گفت: هر چند در حوزه عمره سقف وجود ندارد با این حال سال آینده 800 هزار زائر به این سفر معنوی مشرف می شوند.

او همچنین با اشاره به شرایط حساس منطقه خاورمیانه اظهار داشت: به دلیل موفقیت ایران در عرصه های مختلف، دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: بیداری اسلامی در كشورهای منطقه كه منجر به فروپاشی رژیمهای دیكتاتور شده است صحنه خاورمیانه را تغییر داده بگونه ای كه امروز ایران بیش از گذشته در موضع قدرت قرار گرفته است.ك/2

2713 /664





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: