حمله انتحاری در منطقه خیبر پاکستان
نوشته شده توسط : brezzers

منطقه شمال غرب پاکستان در هفته های اخیر بسیار ناآرام بوده است

در اثر یک حمله انتحاری در منطقه قبیله نشین خیبر در پاکستان، بیست نفر که گفته می شود از شبه نظامیان گروه لشگر اسلام بودند، کشته شدند.

این حمله ساعاتی پس از حمله شبه نظامیان به یک پاسگاه نظامی در همین منطقه روی داد.

یک مقام محلی به خبرنگار بخش اردوی بی بی سی گفته است که بمب گذار انتحاری، جلیقه بمب گذاری شده خود را در حضور گروه بزرگی از شبه نظامیان لشگر اسلام منفجر کرد.

به گفته یک سخنگوی طالبان این حمله انتحاری به تلافی کشته شدن پیکار جویان طالبان به دست شبه نظامیان لشگر اسلام صورت گرفته است.

منطقه خیبر مدت های زیادی است که به صورت یک مکان امن برای گروه لشگر اسلام در آمده است و سال هاست که شاهد عملیات نیروهای امنیتی پاکستان بوده است.

اوایل صبح امروز نیز، شبه نظامیان لشگر اسلام به یک پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در دره تیرا حمله بردند که به کشته شدن بیست شبه نظامی لشگر اسلام انجامید.

ارتش پاکشتان قریب به سه ماه پیش دست به یک حمله بزرگ در منطقه زد و حدود بیست هزار تن از ساکنان خیبر را مجبور کرد که به اردوگاه جا به جاشدگان در پیشاور بروند.

طی ماه های گذشته شمال غرب پاکستان از آرامش نسبی برخوردار بوده اما درهفته جاری، در پی چندین حمله مسلحانه و بمب گذاری، این نگرانی به وجود آمده است که ممکن است خشونت ها در این منطقه شدت بیشتری پیدا کرده باشد.





:: برچسب‌ها: نیویورک , اسپانیا , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: