سرمربی تیم ملی فوتبال تركیه: تا پیش از دیداربا هلند شش بازی تداركاتی انجام می دهیم
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز جمعه ایرنا ، ' عبدالله آوجی ' كه به تازگی جانشین ' گاس هدینگ ' هلندی در تیم ملی فوتبال تركیه شده است ، با بیان این مطلب گفت : دیدار با تیم هلند برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین خاطر تا آن زمان ، شش دیدار تداركاتی در برنامه خود داریم.

وی با اشاره به شكست 2 بر یك چهارشنبه شب تیم تركیه مقابل اسلواكی در دیداری دوستانه اظهارداشت : ما دراین تیم دست به جوانگرایی زده ایم ، در دیدار با تیم اسلواكی از شش بازیكن جوان كه برای نخستین بار به اردوی تیم ملی فوتبال تركیه دعوت شدند ، استفاده كردیم ، میانگین سنی این تیم اكنون 23 است.

وی افزود : با بازیكنان با تجربه هم نمی شود ، پیروزی را تضمین كرد ، ما كاستی هایی داریم كه تلاش خواهیم كرد تا زمان آغاز رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 آنها را رفع كنیم .

آوجی در ادامه اظهارداشت : بازیكنان تیم ملی فوتبال تركیه برای رسیدن به هماهنگی لازم و انجام كارهای تاكتیكی نیاز به زمان دارند.

وی گفت : من به بازیكنان جوان خود اعتقاد دارم و معتقدم كه آنان می توانند بازی های درخشانی از خود به نمایش گذارند.

گاس هیدینگ مربی نام آشنای هلندی پس از آنكه موفق نشد تیم ملی فوتبال تركیه را به مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا در سال 2012 برساند از سمت خود كناره گیری كرد و آوجی جانشین وی شد.

خاورم ** 230/1647





:: برچسب‌ها: مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: