هرگونه توافق نفتی میان قبرس و اسراییل كه منافع لبنان را تهدید كند مردود است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا از بیروت، 'نبیه بری' روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه قبرس در این كشور گفت: این سفر به منظور توسعه روابط دو جانبه بین دو كشور در تمامی زمینه ها مخصوصا در زمینه امور اقتصادی و مساله نفت صورت پذیرفت.

وی با تاكید بر اینكه این سفر فرصتی مهم در خصوص همكاری مشترك به منظور بهره برداری از منابع نفتی و گازی در دریای مدیترانه است، افزود: قبرس و لبنان نگرانی مشتركی در خصوص بهره برداری های بدون حد و مرز اسراییل و همچنین تعدی به تمامیت سرزمین لبنان و حقوق نفتی این كشور دارند.

رییس مجلس لبنان همچنین با اشاره به تفاهم نامه میان این كشور و رژیم صهیونیستی در زمینه آبهای منطقه گفت: این تفاهم نامه با تصرف در بخشی از مساحت آبی 850 كیلومتری لبنان به امضاء رسیده است و مسئولان قبرسی باید در این تفاهم نامه تجدید نظر كنند.

بری با اشاره به تحولات سوریه و لزوم بازگشت امنیت و استقرار به این كشور، این امر را خواست تمامی مردم لبنان خواند و تاكید كرد كه مردم سوریه آینده سیاسی خود را بدون هرگونه دخالت خارجی رقم می‌زنند.

رئیس مجلس لبنان ادامه داد: لبنان همچنان توانسته با وجود حوادث اخیر منطقه، ثبات امنیتی و اقتصادی خود را حفظ كند.

نبیه بری گفت: سیاست خویشتنداری كه لبنان در رابطه با مساله سوریه در پیش گرفته، در راستای حفظ امنیت و ثبات كشور بوده و این امر سبب می شود كه لبنان در مقابل بحران ها و خشونت های احتمالی بیمه شود.

خاور**1030**1789** 1597





:: برچسب‌ها: عشق , پاییز , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: