بازدید 63 هزار نفر از پایگاه فروش هدایای شخصی رییس جمهوری
نوشته شده توسط : brezzers

'حسین بدخشان' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: از ابتدای رونمایی این پایگاه تاكنون، 150 نفر نیز برای حضور در مراسم فروش هدایای شخصی رییس جمهوری نام نویسی كرده اند.

وی تصریح كرد: ارزش هدایا طبق نظر كارشناسان قوه قضاییه در شش ماه گذشته یك میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون سازمان بهزیستی ابراز امیدواری كرد این هدایا چند برابر این قیمت به فروش برسد تا عواید حاصل از این فروش برای كمك بیشتر به نفع معلولان و مددجویان بهزیستی هزینه شود.

بدخشان یادآور شد: هدایای شخصی رییس جمهوری به نفع مددجویان سازمان بهزیستی، چهاردهم اسفند ماه جاری در هفته نیكوكاری بصورت حضوری و با حضور خیرین و نیكوكاران به فروش می رسد.

وی با بیان اینكه این رفتار رییس جمهوری الگوی مناسبی برای سایر اقشار بویژه مسوولان و هنرمندان است، گفت: تلاش می‌شود پایگاه فروش هدایای رییس جمهوری پس از پایان فروش هدایا نیز به فعالیت خود ادامه دهد و ارائه هدایا به سازمان بهزیستی به فرهنگی متداول تبدیل شود.

پایگاه اطلاع رسانی فروش هدایای رییس جمهوری برای نام نویسی متقاضیان، دوم اسفند ماه جاری رونمایی شد كه متقاضیان خرید این هدایا می توانند به این پایگاه به آدرس gift.behzisti.net مراجعه كنند.

دراین پایگاه رسمی 52 قلم از هدایای رییس جمهوری و همسرش در سه بخش ساعت، جواهرات و خودنویس قرار است به فروش برسد كه خیرین می‌توانند برای ‌نام نویسی و اعلام مبلغ پیشنهادی خود به این پایگاه وارد شوند و با پرداخت 50 هزار ریال، مبلغ پیشنهادی خود را اعلام كنند.

اجتمام**9188**1572





:: برچسب‌ها: کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: