وقتی ونگر هم از انتخابش شگفت زده می شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش بی بی سی اسپورت، آرسنال با هدایت ونگر در ماه گذشته متحمل شكستی سنگین از آث میلان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و از گردونه رقابت های جام حذفی انگلیس هم كنار رفت ولی در ماه فوریه در جدول لیگ برتر بدون شكست بوده است.

وی گفت: وقتی روزنامه های دو هفته پیش را می خوانید با خود می گویید حتما اشتباه شده است. من هم فكر كردم منظور ، كسی غیر از من است.

سرمربی آرسنال افزود: این خبر كاملا مرا شوكه كرد. اصلا معنی آن را نمی توانم بفهمم.

با این حال انتخاب مربی ماه بر اساس شرایط تیم تحت هدایت هر مربی در لیگ برتر صورت می گیرد و آرسنال هم در چهار دیدار گذشته خود 10 امتیاز كسب كرده است.

توپچی های لندن با بولتون مساوی كردند ولی بر بلك برن و ساندرلند پیروز شدند و هفته پیش هم پیروزی شگفت آوری با نتیجه پنج بر دو در شهرآورد شمال لندن در مقابل تاتنهام داشتند كه آنها را تا رده چهارم جدول بالا برد.

اكنون این سرمربی فرانسوی با جایزه ' بهترین مربی ماه فوریه' لیگ برتر امیدهایش برای غلبه بر لیورپول در آنفیلد بیشتر شده است و غلبه بر آث میلان در دیدار برگشت را هم دور از دسترس نمی داند.

وی گفت: می دانم كه در لیگ قهرمانان، آنها ( آ ث میلان) گل های زیادی به ما زدند ولی اگر درمقابل لیورپول نتیجه خوبی بگیریم فكر می كنم در دیدار میلان هم شانسی خواهیم داشت.

1553





:: برچسب‌ها: موزه , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: